Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
stackare! det är svårt att hitta ett bo men jag hittade ett en gång på vinden/utrymmet mellan innetaket och yttertaket. Det såg jag för att de kom krypandes bakom listen in i huset.Alltså.. de senaste två veckorna har jag haft flera getingar inomhus, utan att något varit öppet. Typ inte en enda geting på hela sommaren och nu två som flugit runt, en död och dammig på golvet - som jag trodde kanske hamnat synligt från att legat bakom ett element eller så.
Men nyss stötte jag på en dammig geting slött krypandes på golvet… var kommer dem ifrån
Den var helt okej! Gillar inte sci-fi vanligtvis, så ett bra betyg för att komma från mig.Mina biopoäng går ut på måndag så jag bestämde mig för att gå och titta på Alien: Romulus. Funderade på nya Beetlejuice men det blev Alien till slut
Och översatt till svenska är det vad för något?Pratade koreansk mat med en kompis och nu vill jag ha bulgogi och bibimbap sååååå mycket.
Och översatt till svenska är det vad för något?