Det kanske var den? Minns att bilden, glassen också kanske, är färgglad i alla fall. Synd minnet är kort, å andra sidan blir det ju mindre glass när man inte minnsDet ska finnas en vit choklad och smultron har jag för mig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det kanske var den? Minns att bilden, glassen också kanske, är färgglad i alla fall. Synd minnet är kort, å andra sidan blir det ju mindre glass när man inte minnsDet ska finnas en vit choklad och smultron har jag för mig.
Undrar om vi kan införa skjutlektioner? Eller vad det heter. på mitt jobb alltså. Det hade varit kul att alla sekreterarna på kliniken stod och sköt prick ju! Avreagerar sigDet låter som en ypperlig idé Om inte annat kan det vara trevligt med en sådan paus när folk omkring en varit lite för irriterande
Just do it! Hepp heppJag tänkte åka till gymmet men behöver pepp imorgon är inte öppet så länge så hade varit bäst att göra det idag men idag känns det tuuuuungt
Gör det så är det gjort! Börja med att byta om, när du sedan bytt om kan du lika gärna gå dit.Jag tänkte åka till gymmet men behöver pepp imorgon är inte öppet så länge så hade varit bäst att göra det idag men idag känns det tuuuuungt
Det kanske var den? Minns att bilden, glassen också kanske, är färgglad i alla fall. Synd minnet är kort, å andra sidan blir det ju mindre glass när man inte minns
Åhhh, vad jag önskade mig en sån paus idag på jobbet - folk var otroligt irriterandeOm inte annat kan det vara trevligt med en sådan paus när folk omkring en varit lite för irriterande
Åhhh, vad jag önskade mig en sån paus idag på jobbet - folk var otroligt irriterande
Därför fick äppelträdet en omgång beskärning när jag kom hem - i ren frustration
Jag tänkte åka till gymmet men behöver pepp imorgon är inte öppet så länge så hade varit bäst att göra det idag men idag känns det tuuuuungt
Det var nog mycket riktigt den! Mums så gott den ser ut att vara!
Tror hallon är godare än vad smultron hade varit, lite friskare smak till den söta chokladen.Det var nog mycket riktigt den! Mums så gott den ser ut att vara!
Ja smultron har lite lite smak tycker jag.Tror hallon är godare än vad smultron hade varit, lite friskare smak till den söta chokladen.
Kom på nu att vi nog kommer att rida ut. Får fundera ut något nytt... under en sten vid stallet kanskeSå gjorde jag. Sargen.
Jag har inga direkta kompisar. Dessutom händer det rätt ofta att vi rider lite längre än lektionen är och jag behöver gå exakt när lektionen är slut annars hinner jag inte till bussen.@Hoarfrost Lägga prylarna i någon ridkompis skåp?