Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad härligt! Grattis till sonen!Nu är vår lilla pojke äntligen här! Det tog över 24 timmar, är helt slutkörd men vi mår bra
Det hade inte vi kan jag säga! Syster berättade att de hade 21 grader varmt, ute, och samtidigt i luren berättade jag att vi hade 6 grader varmt, ute....brrrVarmt som fan idag, folk går med t-shirt/linne och shorts.
Så roligt och härligt!Sitter och kikar på saker att göra på min och sambons första gemensamma semester
Jag vill också ha en glassbåt! Såg någonstans om en ny smak, men hittar inte den på ICA och minns förstås inte vad det var för ny smak... men minns att jag tänkte "DEN vill jag smaka!" SÄKERT hemglassbilen och där handlar jag ju aldrig.Har promenerat, läst lite i mitt manus, ätit en glassbåt och tagit ett skumbad. Lugnet infinner sig i hela kroppen...
Sias sommarbåt är rabarber/kardemumma.Jag vill också ha en glassbåt! Såg någonstans om en ny smak, men hittar inte den på ICA och minns förstås inte vad det var för ny smak... men minns att jag tänkte "DEN vill jag smaka!" SÄKERT hemglassbilen och där handlar jag ju aldrig.
Såg den på ICA, men det kan inte vara den jag reagerade så dant på för det låter inte gott!Sias sommarbåt är rabarber/kardemumma.
Tack vare fina @TinyWiny har jag flera par skor, vanligtvis har jag 1 par skor, ibland 2. köpte ett par begagnade nu i helgen, ett par boots, lite snyggare att ha till tex kjol och klänning än gympadojor, annars är jag utmärkt nöjd med ett par skor egentligen Tyvärr har ena remmen släppt i limningen på mina sandaler, men jag tror man kan limma dem igen så det är mitt projekt innan det är dags för att använda dem. Egentligen skulle jag vilja ha några sk "finsanddaler" som passar till klänning, men jag har breda fötter spå mycket går bort automatiskt- och priserna är ju onödigt högt inklusive klackar oftast.Jag tycker alltid att jag har alldeles för många skor trots att jag försöker hålla det minimalt, jag tycker det är asjobbigt! De tar upp så mycket plats. Önskar det fanns en enda typ av sko som funkade för ALLT.
Det ska finnas en vit choklad och smultron har jag för mig.Såg den på ICA, men det kan inte vara den jag reagerade så dant på för det låter inte gott!