Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Helvete.
Vi skulle ha ett möte på Teams nu på eftermiddagen. Nu sitter de ihop i ett rum typ tio meter härifrån och jag sitter själv på mitt rum.. Varför sa de inte till mig också? Fy fan. Vuxna, om än unga, människor!
Jag orkar inte.
Vafaan? Är du medlem i facket? I så fall prata med dem eftersom din chef tydligen verkar vara orimligt flat.Helvete.
Vi skulle ha ett möte på Teams nu på eftermiddagen. Nu sitter de ihop i ett rum typ tio meter härifrån och jag sitter själv på mitt rum.. Varför sa de inte till mig också? Fy fan. Vuxna, om än unga, människor!
Jag orkar inte.
Jag orkar inte. Jag orkar verkligen inte..Jag skulle nog ha gatt in och ifragasatt just det. Det blir ju definitivt inge battre om de fortsatter och det ar inte alls sakert att alla tycker att det ar okay da manga inte vill sticka ut hakan och saga nagot.![]()
Det var jag som var fackombud, nu har vi inget. Jag känner att detta det centralt hjälper inte.Vafaan? Är du medlem i facket? I så fall prata med dem eftersom din chef tydligen verkar vara orimligt flat.
Attans... Men finns det ingen lokalavdelning alls då? Eller på nån annan enhet?Det var jag som var fackombud, nu har vi inget. Jag känner att detta det centralt hjälper inte.
Nu vet jag ju varken vad du jobbar med eller var du bor men jag bodde ju i Eskilstuna som är en industristad och hade jag velat hade jag kunnat välja och vraka bland industrierna för jobb fanns lite överallt, det var på Volvo Bm jag jobbade som rörmokare och diversereparatör inom fastighetssidan.Jag tänker inte säga upp mig på grund av en vikarie. Jag biter ihop och hoppas att hen slutar snart. Kommer ta upp det med chefen igen på medarbetarsamtalet.
Det vimlar inte av den här typen av jobb i mitt närområde..
Men du det där är inte lika lätt för allaNu vet jag ju varken vad du jobbar med eller var du bor men jag bodde ju i Eskilstuna som är en industristad och hade jag velat hade jag kunnat välja och vraka bland industrierna för jobb fanns lite överallt, det var på Volvo Bm jag jobbade som rörmokare och diversereparatör inom fastighetssidan.
Som egen företagare blev jag känd som "han som man ringer till när det krisar" och ena dan kunde jag vara på nåt företag som truckförare, nästa som maskinskötare, nästa som fastighetsreparatör, bilreparatör, diversemontör osv. så jag var runt på många företag för snabbjobb, en kul tid när jag träffade mycket folk och fick massor med ny kunskap inom många områden.![]()
Vilka pissråttor. Stor kram om du villHelvete.
Jag orkar inte.
Helvete.
Jag orkar inte.
Hoppas hoppas hoppas att du snart får åka hem.Blev ingen hemgång idag. Troligtvis imorgon eftermiddag.
Tog en lånpromenad efter lunchen men räknade inte med att det skulle eegna så mycket här i Göteborg. Stannade till på Espresso House här på Sahlgrenska och unnade mig en scones med smör och ost. Så nu sitter jag här ska starta igng en serie och ta min scones. Har just hämtat en kopp te också.
Livet känns rätt ok börjar se slutet på vistelsen här.
Julen varar till påsk.Passar på att ta ner julgardinerna![]()
Ja, var lite inne på detJulen varar till påsk.
Kvällen räddad...Jag har fyndat för 50 kr så är det 9 pekanwienerbröd, 4 eller 5 chokladwienerbröd, 8 vanliga baguetter, 2 baguetter med frön på, 4 bullar och två olika sorters limpor.
Visa bifogad fil 162857
Så kan du inte ha det. OK, jag fattar att det kan vara dåligt med jobb inom vissa branscher och på vissa orter. Men du kanske ändå måste överväga om du kan vara kvar på en sådan arbetsplats?Jag orkar inte. Jag orkar verkligen inte..
Det är så jäkla jobbigt stämning, och vad jag än säger så går de i försvar. Fick veta av en annan kollega att de säger att jag inte gör mitt jobb ordenligt. Kul att höra liksom..
Det var jag som var fackombud, nu har vi inget. Jag känner att detta det centralt hjälper inte.
Jag borde ta ner mina ocksåPassar på att ta ner julgardinerna![]()