Det börjar bli dags att borsta tänderna och sen sova. Imorgon har jag en tämligen omfattande lista så det är bäst att vara utvilad.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hurdå "sticker in"? Kolla på youTube, det finns säkert en instruktionsvideo!Men jäklar också. Jag kunde skruva ur skyddsglaset från ugnslampan lätt, men själva glödlampan är en såndär man sticker in, inte skruvar och jag kan inte rucka den. Vågar inte använda för mycket våld.
Hurdå "sticker in"? Kolla på youTube, det finns säkert en instruktionsvideo!![]()
"Måste" är nog att ta i, det verkar vara en säkerhetsgrej för att inte krossa lampan, du är okej.Halogen. Och tydligen måste man ha handskar eller liknande även för att ta ut den gamla glödlampan. Petade en del på den med fingrarna innan jag fick ut den med en liten tång. Förhoppningsvis har inte hela spisen kortslutits.
"Måste" är nog att ta i, det verkar vara en säkerhetsgrej för att inte krossa lampan, du är okej.Nu har du ju fått ut den i alla fall, använd en trasa för att peta in den nya bara! No worries!