Vad gör vi? Del CCIX

athena_arabians

Trådstartare
Vi är i fältkontoret och kisse har tom egen säng.

DSC_6411.webp

Låång kisse!

Ligger på hallgolvet. Har förbannat ont i huvudet och hallen är det för stunden tystaste rummet hemma. Tog en vätskeersättning efter jobbet och för en stund sedan en huvudvärkstablett, så hoppas att det går över snart... Det var ju inte såhär jag tänkt spendera min ovanligt långa kvällsvila efter jobbet :(

Jag tycker mig börja ana att roten till min knäckta tand går att röra på och att det börjar göra lite ont i det. Lite smygande tandvärk. Inte alls kul. Nästa tid är den 27/2 och då ska den inte lagas ens, nåja jag får hålla tummarna att det är inbillning allt. Och ta lite Alvedon för min värk i huvudet och se om tandvärken också försvinner, kan ju vara så att det är det som spökar. Inbillning, inbillning och inbillning.

I dag var den där kollegan spydig på ett APT, "Som en i rummet sa för någon dag sedan här Det som är så lätt". Tja, det var ju inte i närheten av vad jag sa så ska man vara spydig kanske man ska citera mig korrekt, vilket var vad jag svarade, och svarade vad jag sa på tidigare möte som åsyftades. Att skaffa sig billiga poängen hos andra, däribland chefen, har hon inget för på min bekostnad, om hon ju har fel. Komiskt med människor som alltid försöker vara bäst.

Ligger nu i sängen. Sambon dök upp, letade fram massageapparaten till mig för att se om det är spänd nacke som ger huvudvärk. Sedan gick han till grannarna för att be dem vara lite lugnare och åtminstone bara väsnas i ett rum så att jag kan vila i ett annat. Nu handlar han och jag känner mig något bättre, åtminstone så länge jag ligger still...

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
77 371
  • Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
55 564
  • Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
57 830
Senast: Krålus
·
  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
62 710
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka