Vad gör vi? Del CCIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Idag var det förhoppningsvis sista operationen. 💪 Och jag är så glad att jag slapp transplantatera hud, som de först sa var ett måste.
Sambo har matat mig med glass och nu ska jag försöka sova. Tack och lov sitter bedövningen i en del fortfarande. 👍

Så härligt att de inte behövde transplantera :heart Jag har undrat lite hur det gått för dig men hoppades på att du la energin på att bli bättre :) Roligt att se dig här igen :up:

Tror det kan vara säl-delen som kanske gör henne lite putt :p Hon vet ju att hon är mattes gosefluff :love:
Alltså sälar är fantastiska djur så det kan hon ju alltid leva på. Och! Om hon inte vill bli kallad säl kanske hon inte ska se ut som en säl 😁 why seal shaped if not seal och gaslighting och nått mer bara för att

Mvh tala om för missen att hon är en mycket vacker katt och inget annat :love:

Inatt blev jag åter häftigt väckt av vovve som klev på mitt ansikte och attackslickade.
Medan jag somnade om funderade jag på varför.
Kom på att jag sägs snarka och ha andningsuppehåll. Kan det vara så att han reagerar och vill väcka? :heart
(Han sover i sängen)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
78 375
  • Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
56 037
  • Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
58 156
Senast: Krålus
·
  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
63 087
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka