Vad gör vi? Del CCIX

Jag har ätit knäckemacka med potatis. Köpte i dag mjölig potatis just för detta enda syftet! Knäckemacka med kokt potatis och salt, extremt sugen och extremt gott också! Undrar varför jag är sugen på just det? Är fortfarande sugen så får ha det i morgon!

Insåg också i dag att istället för att ta bussen till bussterminalen och sedan gå igenom halva stan (kan inte gå den korta vägen för då går jag vilse, den ska ta en kvart, jag virrade runt i 50 minuter istället...) kan jag ta bussen till nästan utanför dörren hos sjukgymnasten, så det gjorde jag. Hann inom affären så att jag skulle kunna ta bussen till bussterminalen och byta till nästa buss sedan. Hos sjukgymnasten sa hon att det inte är förrän i morgon jag ska dit. Jag har skrivit fel dag sa jag, för det var vad jag trodde. När jag kom hem såg jag att jag skrivit rätt men läst fel dag. Ibland på jobbet får jag höra att kollegorna inte tänker på att jag är synskadad. Det är för att man ju inte märker alla sådana här fel jag gör. :rofl: Nåja, bättre lycka nästa gång. Synd bara att man inte får påminnelse-SMS, det är en jättebra grej faktiskt.

• Gilla
Reactions: Sel
Är sådär sjukt trött utan anledning igen... men jag ska försöka se färdigt på ett avsnitt av "Come Dine With Me" innan jag förflyttar mig till sängen i alla fall, annars vaknar jag väl före fan. :) Skulle gärna vilja vara pigg nog att cykla förbi hotellet och säga ej till hönsen och fasanerna innan jag börjar jobba.
I vanligavfall skulle jag inte jäkta upp förrän lunchdags för att mata fåglarna men det vore himla trevligt att se om de nya damerna haft en bra natt.
Tänk om vi hittar ett ägg!

Tittar på Younger och blåser i en flaska. Men det verkar faktiskt hjälpa mot hostan. Borde sova men det kanske är bra att sitta och blåsa i den flaskan en stund innan, så kanske jag faktiskt får sova i natt

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
77 373
  • Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
55 569
  • Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
57 837
Senast: Krålus
·
  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
62 710
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka