Du kommer trivas hÀr, lovarHmm.. Nej.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du kommer trivas hÀr, lovarHmm.. Nej.![]()
Eller hur, just sÄ!
Tack, ska kika! Trodde inte de var sÄ stora! StÄr alltid bara lÀngd och bredd men det vet jag inget om egentligen, borde ju stÄ vikt pÄ personen tÀnker jag...
/hon som fastnat i ett badkar med en vikt pÄ 140 kg, tvÄ gÄnger, pÄ ett hotell....Hur gör man liksom, hojtar "Hoj, nÄgon, kan jag fÄ hjÀlp, jag sitter i badkaret, har fastnat, nÄgon som kan dra upp mig?"
![]()
Ja, förlÄt! Tack, jag ska kika runt!Ja men precis, men dessa har man sett angivet lÀngd och vikt vad som Àr rimligt och det Àr bra, hur ska man annars veta lixom ?!? Men nu fÄr vi nog sÀtta punkt innan nÄn ber oss starta en egen trÄd och du fÄr kika runt lite![]()
Ja, förlÄt! Tack, jag ska kika runt!![]()
Vad skönt för dig!Du kommer trivas hÀr, lovarLugnt och tryggt och fint, och de dÀr grannarna jag har klagat pÄ, om du kanske minns? (de som mobbade spionen och bankade pÄ dörren, fönsterna och vÀggarna) De ska flytta! Helt UNDERBART!
HÄller tummarna för det! Skittrist med dÄliga omrÄden man inte trivs i! HÀr verkar vara ganska mÄnga, dyrare lÀgenheter, som hyresvÀrdarna slÄs med varandra om hyresgÀsterna. Olika förslag pÄ hyresrabatter, hyresfria mÄnader osv. Min egen hyresvÀrd verkar ocksÄ ha svÄrt att fÄ in hyresgÀster, hans lÀgenheter stÄr tomma ibland och det Àr inte sÄ att folk som vill flytta tidigare kan det dÄ ingen stÄr pÄ kö... och man verkar inte bo jÀttelÀnge hÀr, inte för att det Àr dÄligt utan nog mer att man numera inte har rÄd.Vad skönt för dig!
Jag har kollat ut ett lugnt och fint omrÄde utanför stan som Àr inom min budget, nu gÀller det bara att det kommer ut lÀgenheter dÀr sÄ jag kan fÄ en.![]()
Utöver hundar har jag jobbat och varit hos tandis och lÀmnat salivprov. Köpte med mig semlor med hem sÄ har klÀmt en vaniljsemla. Gott. Orkade inte hela sÄ fick dela den med fyrbenta. Det skulle snöa i kvÀll, men har Ànnu inget sett, ska snöa i morgon ocksÄ tyvÀrr. Men spionens nÀsa vÀdrade snö sÄ jag antar att det stÀmmer. Han stÄr och luktar i lyften nÀr det ska snöa och nÀr det slÄr om till kyligt, det Àr 1- nu. FrÄgan Àr om hans nÀsa har rÀtt? Rottweilern har inte samma förmÄga sÄ henne litar jag inte alls pÄDet ska en husky till att spÄ snö och kyla ju
Faktum Àr att det skulle snöa redan i gÄr och det gjorde det inte, inte heller hans nÀsa spÄdde det, trots SMHIs prognos om det.
Ja, verkar vara en del hÀr med, VILL INTE!!!!HÀr skulle det bli 0,5 cm snö ikvÀll hette det innan de Àndrade prognosen till 2-3 cm vilket det ser ut att vara; ett snötÀcke lixom. Mer imorn.
Ja, verkar vara en del hÀr med, VILL INTE!!!!![]()
![]()
![]()
Jag har fÄtt nog av snö. Jag har fÄtt inse att jag Àr skÄning och Àven om jag Àlskar snö och vinter sÄ slÄr ingenting vÄren som kommer bauta-tidigt i SkÄneHade hellre haft mer snö under vintern men mig stör det inte sÄ vÀrst- Àlskar snö Àven om jag vill ha vÄr under en vÄrmÄnad men ja. Snösulorna och broddarna Àr ju kvar pÄ pÄllan trots lite mildvÀder sÄ ptja. Det ska ju bli milt igen, iaf hÀr
![]()
TeVissa dagar hinner man inte nÄt, jag har bara hunnit rensa köksavloppet, eldat, bakat matbröd, mÀtt upp hela nya elsystemet pÄ moppen, fÄtt dit reglagen pÄ styret och svarvat ett par förlÀngare till styret eftersom reglagen tar lite plats, felsökt och fÄtt igÄng 3D-skrivaren efter flytten in pÄ elektroniklabbet dÀr den ska stÄ och nu blev det dags för kvÀlls-the och nygrÀddad macka.Vissa dar hinner man liksom ingenting.
![]()
Jag har fÄtt nog av snö. Jag har fÄtt inse att jag Àr skÄning och Àven om jag Àlskar snö och vinter sÄ slÄr ingenting vÄren som kommer bauta-tidigt i SkÄne![]()
Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhh, jag minns den! Fy fan sÀger jag bara! Jag mÄdde sÄ dÄligt till slut!!! Ingen vÄr, plötsligt kom sommaren hux flux och vÄren fick vÀnda i dörren typ. Det var hemskt. Du vet det folk beskriver nÀr man stÀller fram och tillbaka klockan en timme och att de pÄverkas av det? Sà kÀndes det för mig i kroppen! Helt fel! Det var dÄ jag insÄg att vÄren har en viktig plats hos mig.Hahaha fick jag knappt ens förra Äret med snö typ november- april sÄ Ärets vinter har varit löjlig. Hihi man fÄr lov att tycka olika
.