Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jo om man tar ut en i radenMen då syns ju inte de innanför!
Bakat havrefrallor och åt nyss sen lunch i form av fried rens ala kylskåpsrens. Funderar på om jag ska starta en diskmaskin och en tvätt när jag ändå är igång.
Fina fina du!
Livet rullar på här, upp o ner som vanligt. Jag fick en stroke för snart ett år sedan som jag fortfarande hämtar mig ifrån. Är fortfarande väldigt otursförföljd...
Jo hänga tvätt hade man kunnat vara utan, kör det som går med torkfunktionen på maskinen. Men mycket behöver ju hängas ändå.Tvättmaskinsrally här också. Inte kul och jag HATAR att hänga tvätt men det måste göras![]()
Tror jag behöver en kopp kaffe, läste pw som pojkvän.Stallet, PW, dusch och en omgång tvätt avklarat.
Nu ska jag se på vintersport och därefter laga mat, hänga upp nästa omgång tvätt och lite sånt pyssel.
Sjukt jävla irriterad. Vad är det för fel på folk?
Jag ligger på en avdelning med människor som är nytransplanterade. Vilket inneär att vi inte får vistas bland folk. Idag väller det in besökare ett gäng på nästan 10p till en människa och några fler. Hela lunchrummet är fullt och personalen har nu fått köra ut de som sitter och hostar och snorar!! Tänker de inte alls på den de besöker?
Personalen är inte glad. Jag tänker inte sätta mig därute och äta utan kommer hämta till rummet.
Lungtransplanterade får inte vistas bland folk förens efter 6 månader. Vi "andra" 3 ska tänka som under covid så hur i helvete tänker dessa människor?
Mitt humör idag är inte det bästa pga av dålig/för lite sömn så är redan lättirriterad.