Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Undrar vad det kommer att bli av alla "kravall-ungar" i framtiden för förfallet verkar fortgå med oförminskad styrka.Tillbaka på jobb efter långvab och lov. Suck säger jag bara. I min sal är det kaos, inkl sönderbrutna skåpsdörrar och färgkladdade bord. Dessutom saknas det (dyra) tygsaxar och allt tyg som jag sorterat så noga är nu bara ihopknölat kaos.
Fick dessutom (inofficiellt, tydligen är det hemligt för mig?!) info om min föräldralediga kollega och hen kommer inte tillbaka nu heller.
Så kaoset fortsätter. Jag orkar inte.
Jag såg nyss en instagramfilm där man placerade äggkartonger längst bak på hyllan. Sedan satte man ett lager böcker ovanpå äggkartongerna och ett lager böcker framför. Smart, för man ser böckerna bakom som sticker upp en bit. Också smart för att det är en billig och enkel lösning.*viska* Jag såg på Facebook nån film på dubbla bokhyllor, de hade satt en till rad hyllor framför, men en hyllbredd mindre så de kunde skjuta dem åt sidan för att komma åt hyllan bakom.