Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det var JÄTTEGOTT!Mot Uppsala!
Funderar på Paesano för middag
Men så svårt att bestämma sig
Smart, för min del krävdes det två bilolyckor. En där en taxi klippte mig i sidan i en korsning där han hade skyltad väjningsplikt, en SAAB 900 och en Volvo S60 blev skrot, i ett villaområde! Fick en whiplash och fick hoppa av universitetet halvvägs till min master examen.Låter galet. Jobb är värt MYCKET men inte allt. Hälsan väger tyngst. Tänk att jag skulle behöva riskera dö i en bilolycka innan jag lärde mig värdera om...Var rädd om dig!
Jag ska byta jobb så klart allt är klart och avslutat.Smart, för min del krävdes det två bilolyckor. En där en taxi klippte mig i sidan i en korsning där han hade skyltad väjningsplikt, en SAAB 900 och en Volvo S60 blev skrot, i ett villaområde! Fick en whiplash och fick hoppa av universitetet halvvägs till min master examen.
Andra gången var jag så stressad så jag hade synlig puls i bägge handlederna, bitit sönder tänderna och spottade blod, separerade från ex pga att jag orkade inte att sova 4 timmar/dygn mha sömntabletter och sedan komma hem till kaos varje gång jag varit på resande fot. Jobbade 200% medan min chef bara la på mig mer och mer trots att jag sa att jag höll på stressa ihjäl mig. Körde av vägen en morgon, klippte ett träd, skrotade bilen, åkte ambulans med 5 brutna revben och utbrändhet.
Nu ska jag byta arbetsgivare och har slutat ställa upp utan att få något tillbaka. Känner till @Tranans arbetsgivare och branschen allt för väl.
Smart, för min del krävdes det två bilolyckor. En där en taxi klippte mig i sidan i en korsning där han hade skyltad väjningsplikt, en SAAB 900 och en Volvo S60 blev skrot, i ett villaområde! Fick en whiplash och fick hoppa av universitetet halvvägs till min master examen.
Andra gången var jag så stressad så jag hade synlig puls i bägge handlederna, bitit sönder tänderna och spottade blod, separerade från ex pga att jag orkade inte att sova 4 timmar/dygn mha sömntabletter och sedan komma hem till kaos varje gång jag varit på resande fot. Jobbade 200% medan min chef bara la på mig mer och mer trots att jag sa att jag höll på stressa ihjäl mig. Körde av vägen en morgon, klippte ett träd, skrotade bilen, åkte ambulans med 5 brutna revben och utbrändhet.
Nu ska jag byta arbetsgivare och har slutat ställa upp utan att få något tillbaka. Känner till @Tranans arbetsgivare och branschen allt för väl.
Fast det upptäckte du ju redan igår.Upptäckte när jag skulle skala potatis inför mitt efterlängtade julbord att den var grön och hade groddat sig. Så fick motvilligt klä på igen och åka och handla potatis. Nu är jag hemma och så inte sugen på julbord att det blir knäckemackor med leverpastej och smörgåsgurka. Nytt försök imorgon.
Fö snöade det och det är så vackert och vitt och mycket tystare än vanligt
Fast det upptäckte du ju redan igår.
Budkillen bar upp paketetPms och stora beslut, ingen bra kombo
Ikväll kommer också ett paket som jag trodde skulle levereras till min dörr men som kommer levereras till lägenhetshusets port. Det väger 24,8 kg. Wish me luck
Friluftsfrämjandet i trakten la ut häromdagen att barnens Vasalopp är inställd.....Vi ska åka till vänner imorgon bitti och köra skoter. Helgen är planerad sen länge. Precis innan lastning av skottarna gick ena sönder och sambon skruvar i detta nu.. bra timing vi har en till skoter som går att använda, men inte är riktigt hel i värsta fall, men det blir inte riktigt samma sak.