R
Raderad medlem 68338
Hormoner is da shit
Jag har ngt strul med mina (ej gravid ) Ăr hypofysen som kajkar. Hursom. MĂ€rkte att ngt var VĂLDIGT fel nĂ€r jag helt plötsligt typ "gillade barn"
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hormoner is da shit
Det dÀr kÀnns rÀtt övergeneraliserande. Utöver vad som redan nÀmnts kan ilska vara energifrigörande/-skapande och ge egenmakt om den brukas/inte brukas klokt. Att etikettera kÀnslor sÄdÀr tror jag bara begrÀnsar. Det kan definitivt vara sant i nÄgot lÀge men att med sÄ lite info om bÄde sak och person över nÀtet avgöra det torde vara omöjligt.Vad Àr det du reagerar pÄ? Det Àr nÄgot som mÄste störa dig för att vÀcka ilska. Att vara arg Àr en försvarare kÀnsla sÄ det Àr bra om du kan "se" hotet.
Inte riktigt men fyra i alla fallOch du bor pÄ sju trappor utan hiss? Lycka till!
Du Àr smart, jag fÄr naturligtvis öppna paketet om det inte gÄr pÄ annat sÀttInnehÄller paketet smÄdelar? Det verkar som om man bor i trapphus behöver man nu för tiden pirra som gÄr att köra i trapp... en med gummihjul.
Pms och stora beslut, ingen bra kombo
IkvÀll kommer ocksÄ ett paket som jag trodde skulle levereras till min dörr men som kommer levereras till lÀgenhetshusets port. Det vÀger 24,8 kg. Wish me luck
Hur tĂ€nkte du dĂ„?Ătit 150 gram jordnötter till lunch. TĂ„l inte jordnötter mer Ă€n tillagade.
Har nu allergisk reaktion. Rimligt
Inte allsHur tÀnkte du dÄ?
Ja, men det var lÀnge sedan jag bar fodersÀckarOm det inte Àr vÀldigt stort sÄ Àr det ju bara att lyfta med benen. Det vÀger ju som en fodersÀck
Jag röstar pÄ Fredagsdrink och fredagsdrink.Dagens handlÀggning avslutad. Jag har dragit mina strÄn till statens stack och kan nu ta fredag med gott samvete. Nu Àr bara frÄgan. Fredagsdrink eller fredagsdrink?
Ja kÀnns ganska logiskt för mig iaf.Inte riktigt men fyra i alla fall
Du Àr smart, jag fÄr naturligtvis öppna paketet om det inte gÄr pÄ annat sÀtt
Ja, nÀr du sÀger det. Jag fick lite tunnelseende och tillfÀlligt hjÀrnslÀppJa kÀnns ganska logiskt för mig iaf.
FörstÄeligt, jag skulle inte orka behöva gÄ upp och ned för att bÀra pÄ alla grejer om det var för tungt för en vÀndaJa, nÀr du sÀger det. Jag fick lite tunnelseende och tillfÀlligt hjÀrnslÀpp