Bada i/nära Köpenhamn?

• Fritid
  • Trådstartare Trådstartare Görel
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 12
  • Visningar Visningar 416

Görel

Trådstartare
Moderator
En kompis och jag har funderat över att åka till Köpenhamn i sommar, men skulle gärna bo lite utanför och gärna vid någon strand. Någon som har tips om trevliga ställen som vi kan kolla upp? Vi vill att det tar max en timme med kollektivtrafik till centrala Köpenhamn.

Ingen som har några andra förslag?

Det finns ju badorter vid kusten. Hur är de?

Ingen som har några andra förslag?

Det finns ju badorter vid kusten. Hur är de?
Många danskar har sommarhus utefter Själlands nordkust. Men det är ju en bit ändå från Köpenhamn, även om kommunkationerna är bra. Du kan ju kolla in Gilleleje, till exempel.

Många danskar har sommarhus utefter Själlands nordkust. Men det är ju en bit ändå från Köpenhamn, även om kommunkationerna är bra. Du kan ju kolla in Gilleleje, till exempel.
Vi var i Gilleleje när jag var barn, sommaren-76, tänkte att det väl finns fler ställen som det?

Liknande trådar

Fritid Några kompisar och jag funderar på att resa till Spaniens sol i början av juni nästa år. Gärna på fastlandet. Vi vill bo i samma boende...
Svar
3
· Visningar
362
Senast: cirkus
·
Fritid Jag och barnen vill åka till London och (bla) gå på Harry Potter-utställningen. Jag har aldrig varit i London, så ska sätta mig och... 2
Svar
35
· Visningar
934
Senast: Soapbubble
·
Fritid ... är det någon här inne som åkt det och kan berätta lite om hur det funkar och hur det ser ut? Jag ska åka upp och hälsa på en kompis... 2
Svar
30
· Visningar
1 389
Fritid Jag är egentligen en lantis. Gillar inte städer, har historiskt sett varit rätt ”kulturellt ointresserad” och känner mig jättebortkommen... 2
Svar
28
· Visningar
943
Senast: Kirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈