Om man inte har något emot mycket folk och trånga utrymmen så kan jag rekommendera London dungeon. Man får uppleva Londons brutala historia på ett väldigt intressant och välgjort sätt. Men har man svårt för mycket folk, att gå "lämmeltåg" utan att se någon väg ut och inte veta när det tar slut, så ska man nog inte gå det. Jag har problem med alla dem punkterna och har nog aldrig varit så stressad i hela mitt liv
Men sambon har inte några problem så för honom var det lugnt.
Beror nog på hur gamla barn du har också, har du lite större barn så kan de säkert gilla det.
När jag var där var det folk med barn i 4 års åldern och de var ju livrädda stackarna.
Vad bra att jag skriver att jag rekommenderar något och sedan bara skriver negativt om det
Men det är otroligt bra gjort med jätteduktiga skådespelare osv. London har ju en väldigt intressant historia med allt från pesten till Jack the ripper.
Just ja, skaffa Oyster card så kan ni använda det på bussar osv sedan. Otroligt smidigt. De kan sedan bara fyllas på om man åker till London igen, vi köpte våra på Victoria station om jag minns rätt.