Blåsljud på hjärtat

Gramse

Trådstartare
Är bedrövad.. skulle hämta hem en kattunge idag och hade allt förberett och klart när uppfödaren hör av sig om att besiktningen visade blåsljud på hjärtat. Seriös uppfödare och kattungens föräldrar är testade osv så det här kom som en käftsmäll för oss båda. Kattungen ska utredas vidare och jag avvaktar tills dess men vänder mig hit i hopp om någon solskenshistoria.

Det finns fall där det växt bort, men jag skulle inte köpa utan ordentligt ultraljud. Har precis fått reda på att min snart 14-åring har blåsljud, ul visade på troligen åldersrelaterat. Men det var en käftsmäll, framförallt eftersom hon skulle sövas för att bli av med några tänder. Det gick bra, tack och lov.

Håller alla tummar!

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 275
Senast: Edla
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka... 2
Svar
27
· Visningar
6 607
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 930
Senast: Grazing
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi... 12 13 14
Svar
265
· Visningar
23 646
Senast: Whoever
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka