Dricker saffransglögg och kollar på På Spåret.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tog ut kyckling ur kylen för att gnugga in dem med rub. Katten låg och sov djupt men så fort jag skar upp påsen kom hon galopperande. Hon måste ha ett extremt bra luktsinne. Stoppade in kycklingen i den (avstängda) ugnen och hon ställde sig på bakbenen och tittade in genom luckan
Varit ute på promenad.
Ska kolla bs.
Kollar inte det dagligen längre utan då och då.
Ligger oftast bra och vet hur jag reagerar på olika mat
Jag blev stressad av libre men har man typ ett så är den ju superDen stora fördelen med Libre jag kollar hela tiden. Men när jag hade stickor kunde det vara dagar mellan att jag stack mig.
Eeek, ska kanske skjuta upp att träffa min syster till på söndag. Det ska tydligen regna 26.5 mm imorgon
Fundera inte - gå!! Om du inte gjort det redanGah, och nu hittade jag katten i slasken där jag lagt soppåsen eftersom den droppade. Kom på henne med att stå med huvudet genom ett av handtagen. Påsen nu ordentligt fastknuten. Funderar på om jag ska gå ut med den omomedelbart.
Kan inte annat än älska Megara Påminner mig om Lucifer när han smet iväg med hela paketet med 1 kg kyckling i munnen när han va liten kattunge på kanske 16 veckorKycklingen färdiggnuggad och ligger i kylen. Katten fick en yttepytte bit kyckling. Däremot vet jag inte om rub var kyckling eller fläskkött. Jag har hällt båda i kryddburkar men inte märkt dem Nåja det är inte katastrof om det blev fel.
Gah, och nu hittade jag katten i slasken där jag lagt soppåsen eftersom den droppade. Kom på henne med att stå med huvudet genom ett av handtagen. Påsen nu ordentligt fastknuten. Funderar på om jag ska gå ut med den omedelbart.
Jag försökte just komma fram till om det vore trevligt eller mest creepy ifall det faktiskt hade varit en random snubbeVa synd! Men hittar du en sån där borta så skicka hit..
Haha jo, det var jag! Hade väldigt svårt att få in det i mitt lilla huvud att sambon numera är en make efter att jag gift mig förra året, så han har varit alltifrån sambo till make till sambomake det senaste åretInte sambon då?
(För visst var det du som hade den grejen för dig ett tag, eller blandar jag ihop alla underbara Bukefalister nu? )