Jag tror inte att det har hänt mig sedan tonåren...Jag har sovit 9 h oavbrutet. Det har nog inte hänt sen före operationen! Mycket välbehövligt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tror inte att det har hänt mig sedan tonåren...Jag har sovit 9 h oavbrutet. Det har nog inte hänt sen före operationen! Mycket välbehövligt.
Mina nätter brukar vara 5-7 h med 1-3 uppvak, så det hår var väldigt trevligt.Jag tror inte att det har hänt mig sedan tonåren...
Jag sover ca 7 timmar och vaknar också många gånger/natt, oftast minst tre.... Det har blivit värre med åldern. Tack och lov somnar jag om hyfsat fort för det mestaMina nätter brukar vara 5-7 h med 1-3 uppvak, så det hår var väldigt trevligt.
Jag tror det är förklimakteriet, helt klart. Ibland somnar jag lätt, ibland är jag vaken över en timme. Vansinnigt tröttsamt!Jag sover ca 7 timmar och vaknar också många gånger/natt, oftast minst tre.... Det har blivit värre med åldern. Tack och lov somnar jag om hyfsat fort för det mesta
@tornblomma Tänker mera: Hur långt (kort ) är avståndet mellan säng och tak??
Bilden luras nog, för det ser ut som om det är typ 40 cm...Det är ganska rymligt! Man kan ju inte stå men sitta funkar utmärkt med marginal. Jag brukar rätt ofta sitta där uppe och kolla på serier osv. Under loftet är det exakt 2.10. Min bror är 2.01 och kan stå upprätt.
Bilden luras nog, för det ser ut som om det är typ 40 cm...
Precis. Jag fick akut klaustrofobi av bildenBilden luras nog, för det ser ut som om det är typ 40 cm...
Vad var det då?Satt på toaletten i godan ro och hörde sovande andetag från sovrummet...Sambon jobbar ju och katterna brukar inte låta så....
Vad var det då?