Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oavsett så är det galet roligt.Funderar på om jag har ork att starta SS ikväll eller om det går bli i helgen.
Faktiskt stolt över att jag kom in på den här platsen
Visa bifogad fil 131182
Inte illa för någon som fick körkortet bara för ett halvt år sedan
Ja, bilarna vid sidorna står på sina gröna linjer som ska skilja åt platserna.
Och ja, det krävdes lite fram och tillbaka
Det var så fullt att jag fick ta den plats jag hittade
... och här ska jag kanske förtydliga att det är MIN man som bakar pizza, inte bara en random snubbe som dök upp här hemma med en pizzadeg under armenSoffläge. Fredag kväll. Ostbågar. Rödvin. Tända ljus. Fin musik. En man som bakar pizza. Bra svar på mitt obekväma mail (löfte om löneförhöjning från och med 1 december ). En helledig helg ligger framför oss. Ja tack!
Grattis!Soffläge. Fredag kväll. Ostbågar. Rödvin. Tända ljus. Fin musik. En man som bakar pizza. Bra svar på mitt obekväma mail (löfte om löneförhöjning från och med 1 december ). En helledig helg ligger framför oss. Ja tack!
Nu ligger den uppe!Funderar på om jag har ork att starta SS ikväll eller om det går bli i helgen.
Va synd! Men hittar du en sån där borta så skicka hit..... och här ska jag kanske förtydliga att det är MIN man som bakar pizza, inte bara en random snubbe som dök upp här hemma med en pizzadeg under armen
Det var gott.Det lät mycket godare än min köttfärzzåz o zpagetti
Har i inga vänner där.Sitter och lyssnar på porlandet från stuprören samtidigt som jag försöker surfa på fb.
Varför har man egentligen konto där? Idag fanns det inget inlägg från mina vänner utan enbart reklam och "förslag för dig". De är så heta på att man ska lägga till nya vänner men så fort man gjort så så får man aldrig se dem igen.
Inte sambon då?... och här ska jag kanske förtydliga att det är MIN man som bakar pizza, inte bara en random snubbe som dök upp här hemma med en pizzadeg under armen