Vad gör vi? Del CCXII

TACK allihopa 🥳

@athena_arabians jag överlevde men fattade ingenting. Fortfarande inte tror jag. Grät en skvätt på toa efter däremot :D

@sthu :love: även här blir det lite ostbågar.

Finbubbel har införskaffats och så grillar vi lite ryggbiff strax. Gött att ha nåt att fira :d

Min körlärare bara tittade lite på mig när jag kört upp och tyckte: "Jag tar nog och kör tillbaka till körskolan" vilket var mycket lämpligt, jag var inte riktigt i körbart skick efter anspänningen och sedan lättnaden :rofl:

TACK allihopa 🥳

@athena_arabians jag överlevde men fattade ingenting. Fortfarande inte tror jag. Grät en skvätt på toa efter däremot :D

@sthu :love: även här blir det lite ostbågar.

Finbubbel har införskaffats och så grillar vi lite ryggbiff strax. Gött att ha nåt att fira :d
Jag började storgråta i bilen när han sa att jag hade klarat det. Då frågade han om han skulle ta tillbaka lappen och då började jag gråta ännu mer. 🤣

Jag började storgråta i bilen när han sa att jag hade klarat det. Då frågade han om han skulle ta tillbaka lappen och då började jag gråta ännu mer. 🤣
Jag höll ihop tills jag gick tillbaka in där mamma och moster satt och väntade och de började storböla. Då började jag med. :cautious:

När mamma körde hem mig satt jag som en grönsak typ. Helt sopslut av anspänning. Tror du inte hon stannar halvvägs och typ "Jahopp varsågod att köra"
Jag körde som en kratta hem :rofl: Jag var så otroligt förbannad på henne just då :angel:

@Lightzone Stort grattis! :bump:

Hahah alltså förarprövare och deras humor :D
Min började med ”ja det var en sak jag inte gillade”, berättade om den och bara ”så den får du öva på själv”.

Jag i #staypositive-mode ”jamen toppen, det ska jag öva på med sambon!!”
”Nej jag menar själv. Jag godkänner dig idag.”
Jag: ”O_o :nailbiting: 🤯

Apropå att köra själv sen tyckte sambon jag skulle fira och köra lite när jag kom hem. Men det skulle vara typ ”innerstan vid 17 och hitta parkering”, så sparar mig till imorn :rofl:

Ska köra till ridskolan? Själv?!

Hahah alltså förarprövare och deras humor :D
Min började med ”ja det var en sak jag inte gillade”, berättade om den och bara ”så den får du öva på själv”.

Jag i #staypositive-mode ”jamen toppen, det ska jag öva på med sambon!!”
”Nej jag menar själv. Jag godkänner dig idag.”
Jag: ”O_o :nailbiting: 🤯

Apropå att köra själv sen tyckte sambon jag skulle fira och köra lite när jag kom hem. Men det skulle vara typ ”innerstan vid 17 och hitta parkering”, så sparar mig till imorn :rofl:

Ska köra till ridskolan? Själv?!
Första gången till ridskolan själv var helt ärligt den mest magiska bilturen hittills för mig :love:

Åh fy! Är du återställd efter den? Min sitter också i tarmen.
Verkligen kul med Stig! Rider du honom också?
Aska finns nog i mångas minne, hon var one of a kind❤️ Hälsa A❣️
Jadå, typ iaf. Har lite strul med magen fortfarande men tumören är borta :up:

Jag rider inte, har inte haft behov. Men idag är han billig för det har kommit gräs i hagen. Vi kunde inte få tag i honom förrän alla andra hästar gick in :meh:

Lång dag på jobbet men bra.
Joggade när jag kom hem, 6 km. Det är så härligt ute även lite senare så svårt att bara gå in.
Tvättar en tvätt och ligger i sängen och väntar på att den ska bli klar.
En dag kvar av arbetsveckan.

Jadå, typ iaf. Har lite strul med magen fortfarande men tumören är borta :up:

Jag rider inte, har inte haft behov. Men idag är han billig för det har kommit gräs i hagen. Vi kunde inte få tag i honom förrän alla andra hästar gick in :meh:
Ponnyer! 🙄😅

Min ponny gnäggade varje morgon när han leddes ut till sin nygräsade hage när det började komma på våren. Inte åt någon kompis alltså.. 🙈

IMG_4615.webp

Älskade gubbhäst! 😍 Även om jag bara orkar umgås och inte träna så gör han en så glad! Sällskapshästen med, så rar häst! 😍
Gjorde mig själv glad också eftersom jag packat en miljard höpåsar igår och bara behövde mocka. Tack mig som för en gångs skull tänkte till. 👍

Liknande trådar

Hemmet Mitt växthus börjar bli hemskt slitet och jag funderar på huruvida det är vettigast att renovera det eller om jag ska avvakta ett par år... 2
Svar
39
· Visningar
1 533
Senast: manda
·
Relationer Jag fick en fråga från min partner här om dagen, som gjorde mig lite bestört... Han frågade vad jag skulle med honom till om det inte är... 2
Svar
31
· Visningar
2 811
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
7 672
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
11 849
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Rehabtid dragna tänder
  • FÅRtråden
  • Akvarietråden V