Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Älskar den! Den blir mer och mer samtida.Lyssnar på "American idiot" (Green Day) och kan inte låta bli att tänka att den är rätt så passande numera ändå..![]()
Ofta gör det så trots alltTack! Ja, jag tänker att det finns en poäng med allt.
Grattis till friheten! Var rädd om den och dig :HAR KÖRKORT!!![]()
HAR KÖRKORT!!![]()
TACK allihopa
@athena_arabians jag överlevde men fattade ingenting. Fortfarande inte tror jag. Grät en skvätt på toa efter däremot
@sthuäven här blir det lite ostbågar.
Finbubbel har införskaffats och så grillar vi lite ryggbiff strax. Gött att ha nåt att fira![]()
Jag började storgråta i bilen när han sa att jag hade klarat det. Då frågade han om han skulle ta tillbaka lappen och då började jag gråta ännu mer.TACK allihopa
@athena_arabians jag överlevde men fattade ingenting. Fortfarande inte tror jag. Grät en skvätt på toa efter däremot
@sthuäven här blir det lite ostbågar.
Finbubbel har införskaffats och så grillar vi lite ryggbiff strax. Gött att ha nåt att fira![]()
Jag höll ihop tills jag gick tillbaka in där mamma och moster satt och väntade och de började storböla. Då började jag med.Jag började storgråta i bilen när han sa att jag hade klarat det. Då frågade han om han skulle ta tillbaka lappen och då började jag gråta ännu mer.![]()
Hahah alltså förarprövare och deras humorJag började storgråta i bilen när han sa att jag hade klarat det. Då frågade han om han skulle ta tillbaka lappen och då började jag gråta ännu mer.![]()
Första gången till ridskolan själv var helt ärligt den mest magiska bilturen hittills för migHahah alltså förarprövare och deras humor
Min började med ”ja det var en sak jag inte gillade”, berättade om den och bara ”så den får du öva på själv”.
Jag i #staypositive-mode ”jamen toppen, det ska jag öva på med sambon!!”
”Nej jag menar själv. Jag godkänner dig idag.”
Jag: ”![]()
![]()
”
Apropå att köra själv sen tyckte sambon jag skulle fira och köra lite när jag kom hem. Men det skulle vara typ ”innerstan vid 17 och hitta parkering”, så sparar mig till imorn
Ska köra till ridskolan? Själv?!
Grattis! Så härligt!HAR KÖRKORT!!![]()
Jadå, typ iaf. Har lite strul med magen fortfarande men tumören är bortaÅh fy! Är du återställd efter den? Min sitter också i tarmen.
Verkligen kul med Stig! Rider du honom också?
Aska finns nog i mångas minne, hon var one of a kindHälsa A
![]()
Ponnyer!Jadå, typ iaf. Har lite strul med magen fortfarande men tumören är borta
Jag rider inte, har inte haft behov. Men idag är han billig för det har kommit gräs i hagen. Vi kunde inte få tag i honom förrän alla andra hästar gick in![]()
Först började jag fundera på om han inte mådde bra eller om det var något annat fel. Men så fort insläppet började så stod han längst fram vid grinden och ville inPonnyer!
Min ponny gnäggade varje morgon när han leddes ut till sin nygräsade hage när det började komma på våren. Inte åt någon kompis alltså..![]()