Grattis!Strax kommer mina föräldrar på födelsedagsfika. Fick en tårta av Ica, men den glömde jag hämta. Får väl göra det imorgon. Kanske ta med ner till syrran imorgon.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Grattis!Strax kommer mina föräldrar på födelsedagsfika. Fick en tårta av Ica, men den glömde jag hämta. Får väl göra det imorgon. Kanske ta med ner till syrran imorgon.
är det @Voeux zom zäljerJag och pappa sitter i kö till Brucebiljetter.
Om det är det skulle jag gärna vilja byta till två biljetter tillsammansär det @Voeux zom zäljer
Här regnade nästan hela sommaren bort.Rejält med regn idag igen....På riktigt, måste det regna VARENDA jäkla dag? Verkligen?!? På sommaren är det toktorrt och man längtar efter regn- inte ens när molnen är kolsvarta på himlen kommer inget- de bara hånar en typ....På hösten är det som en kran som inte går att stänga av; kan uppenbarligen inte sluta istället, inte ens när det är bara ljuuuust grått, nejdå ner ska det.
Men det är såna här tillfällen jag påminner mig om att hur jävligt det än är, är detta bättre än fruktansvärd torka som vi ju tyvärr haft i perioder.
Men jag hoppas verkligen på torrare snarast och kallare väder.
Ta sig in är väl en sak, men tog dig ut, från bilen?Faktiskt stolt över att jag kom in på den här platsen
Visa bifogad fil 131182
Inte illa för någon som fick körkortet bara för ett halvt år sedan
Ja, bilarna vid sidorna står på sina gröna linjer som ska skilja åt platserna.
Och ja, det krävdes lite fram och tillbaka
Det var så fullt att jag fick ta den plats jag hittade
Här regnade nästan hela sommaren bort.