Sant! Jag ska ta en kundvagn!Varför välja?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sant! Jag ska ta en kundvagn!Varför välja?
Jag vet att jag är tjock men jag ska köpa chips idag. Har tänkt på det i flera veckor Så nu ger jag efter. Tror jag vet vilka chips jag ska köpa också, väljer mellan två olika.
Ge det en ny chans när det inte är lov och om du har möjlighet att gå dit dagtid en vardag. Det är lite litet men trevligt.Varit på Medeltidsmuseet, det var mycket folk. Orkade inte kolla på allt så stannade bara 20-30 minuter, tog några bilder. När jag skulle ut och skynda till bussen så var det smockat med folk i en guidad grupp som var på väg in. Men jag hann till bussen, sen upptäckte jag att jag var för tidig eftersom jag skrivit adressen i appen, så den hade räknat med gångtiden till busshållplatsen men jag trodde tidpunkten var bussens avgångstid ... så fick stå och vänta i blåsten.
Jamen nu har jag varit där iaf, läst att det skulle vara så fantastiskt men jag tyckte det var som ett vanligt museum. Trist att de blandat gamla murade väggar med nya , så man vet ju inte vad som är på riktigt. Typ.
Nu är jag jättetrött.
Grattis på din dag!Strax kommer mina föräldrar på födelsedagsfika. Fick en tårta av Ica, men den glömde jag hämta. Får väl göra det imorgon. Kanske ta med ner till syrran imorgon.
Det är sista veckan de har öppet ... sen ska de packa ner alla föremål och magasinera dem tills de får tillgång till nya lokalen om 5-10 år eller så.Ge det en ny chans när det inte är lov och om du har möjlighet att gå dit dagtid en vardag. Det är lite litet men trevligt.
Jag hörde att det var på gång men hade inte datumet.Det är sista veckan de har öppet ... sen ska de packa ner alla föremål och magasinera dem tills de får tillgång till nya lokalen om 5-10 år eller så.
Riksdagen ska ha den nuvarande lokalen.