Vad gör vi? Del CLXXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Rev ur sängkläderna och slängde dom i tvättmaskinen. Tog fram rena men bäddningen får bli i kväll.
Jag brukar inte vara särskilt trött men nu har jag varit klubbad i veckor.
Ser fram emot att krypa ner i sängen om typ 12 timmar.
Druckit första av två koppar kaffe.
Ute smälter snön och jag känner sån glädje och lättnad!
 
Snart slut på jobbnätterna denna gång.
Tyvärr så slår jobbet lite hål i min långledighet för det är myclet saker på gång.

Irriterande, även om det inte är så öpngs timmar och jag får övertid.
Men på det ena kan kag i alla fall delta på mobilen när jag gör annat..
Hmm. Var tydligen för trött för att stavningskolla detta. Men autocorrect verkat ju ha varit lika trött den. :angel:

Mvh Hon med för tjocka fingrar för mobilen.
 
Dör smärtdöden trots starka smärtstillande, efter att jag gått så långt som till både köket och badrummet i samma vända (i min tvåa, med kryckor till hjälp…). För att få tag i mer smärtlindring måste jag lösa ut mitt recept på ett apotek, vilket innebär att jag både måste köra bil en bit och gå minst 40 meter + stå och vänta på min tur. Det kan bli intressant att lyckas med det på bara Ipren och Alvedon.

Verkar ha slagit i ena axeln i fallet också, för den har börjat göra ont och det finns blåmärke även där 😣, men det är ju inte på långa vägar så illa som knäna.
Kan du beställa hem i stället? Många onlineapotek är supersnabba och vissa har ju så man kan få leverans till dörr.
 
Kan du beställa hem i stället? Många onlineapotek är supersnabba och vissa har ju så man kan få leverans till dörr.
Finns inget som kan leverera här redan idag, och sen är det helg. När jag tidigare beställt liknande tabletter har jag fått info om att dom måste hämtas ut mot legitimation och därför inte fått lämnas i brevlådan, så då har jag ändå behövt ta mig till Ica.
Måste ta mig iväg just idag också, för sen är det stängt över helgen och då är närmsta öppna apotek flera mil bort 😞
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
78 570
Senast: Scata
·
  • Låst
Tjatter Jag ska strax laga mat... bara jag kommer på vad jag ska laga. Katten ockuperar husses soffa och har just annekterat hans kudde.
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
75 172
Senast: Glimra
·
  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 669
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 864
Senast: grodan21
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avels fråga
  • Hur är processen
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp