Och regn idag.. Eller ska bli i alla fall sägs det.Igår -1 och snö eller regn. Idag 7°.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och regn idag.. Eller ska bli i alla fall sägs det.Igår -1 och snö eller regn. Idag 7°.
Hmm. Var tydligen för trött för att stavningskolla detta. Men autocorrect verkat ju ha varit lika trött den.Snart slut på jobbnätterna denna gång.
Tyvärr så slår jobbet lite hål i min långledighet för det är myclet saker på gång.
Irriterande, även om det inte är så öpngs timmar och jag får övertid.
Men på det ena kan kag i alla fall delta på mobilen när jag gör annat..
Tänkte ringa mitt försäkringsbolag idag, får se vad dom sägerJag tycker du ska anmäla det inträffade till ditt försäkringsbolag om du inte redan gjort det. Hundägarens hemförsäkring borde kunna ge dig någon kompensation då det är hans fel att du är skadad + han får faktiskt stå för att han hade otur när han tänkte.
Kan du beställa hem i stället? Många onlineapotek är supersnabba och vissa har ju så man kan få leverans till dörr.Dör smärtdöden trots starka smärtstillande, efter att jag gått så långt som till både köket och badrummet i samma vända (i min tvåa, med kryckor till hjälp…). För att få tag i mer smärtlindring måste jag lösa ut mitt recept på ett apotek, vilket innebär att jag både måste köra bil en bit och gå minst 40 meter + stå och vänta på min tur. Det kan bli intressant att lyckas med det på bara Ipren och Alvedon.
Verkar ha slagit i ena axeln i fallet också, för den har börjat göra ont och det finns blåmärke även där , men det är ju inte på långa vägar så illa som knäna.
Finns inget som kan leverera här redan idag, och sen är det helg. När jag tidigare beställt liknande tabletter har jag fått info om att dom måste hämtas ut mot legitimation och därför inte fått lämnas i brevlådan, så då har jag ändå behövt ta mig till Ica.Kan du beställa hem i stället? Många onlineapotek är supersnabba och vissa har ju så man kan få leverans till dörr.
Åh, baserat på programmen låter det som en rolig kurs. Vad var det för någon?Sådär. Nu har jag laddat upp sista kursuppgiften samt avslutat InDesign, Photoshop och Moderskeppet. Härligt att vara klar, men det har verkligen varit en givande kurs !
Layouta din bok: Från manus till färdig bok, heter den. På distans via Linnéuniversitetet.Åh, baserat på programmen låter det som en rolig kurs. Vad var det för någon?
Låter inte som en hyresvärd som jag skulle vilja bo hos, efter det du skrivit här...20 minuter i telefonkö och sedan blev jag bortkopplad. Helt otroligt.