Jaså, har du fått nytt jobb? kul!
Ja! Samma företag men en annan tjänst med helt andra arbetsuppgifter.
Supertaggad!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jaså, har du fått nytt jobb? kul!
Så sant iofs, de har nog en plan med det där.Nej för då hör du inget efter ordet godkänd![]()
Vad ska du jobba med istället?Bakat en sockerkaka med citron och vallmo som ska med till jobbet sen tillsammans med ett gäng smaksatta kladdkakor
Ska ha på frostingen och dekorera också men det får bli efter stallet.
Gör min sista dag idag![]()
Trött, ska snart iväg till läkare. En vän har bjudit mig till ett valborgsmässobål i kväll. Får se om jag orkar gå. Har egentligen aldrig sett vitsen med valborg. Möjligen beroende på barndomstrauma när man stod i fina vårkläder/skor och frös i snöblandat regn medan några tappra själar öste litervis med t-sprit på blöt, sur, ved som vägrade att fatta eld, förutom små flammor som snart dog.
Vi har typ 20 grader och sol. Ingen frysning här inte!
Firar inte valborg, eller kungen för den delen. Har nog aldrig varit vid en brasa heller, inte vad jag minns.
Första maj däremot! Det firar jag med att hytta med näven här hemma och gnälla lite på barrikaderna. Klasskamp med måtta.
Jag hade ingen aning om att det var valborg I dag ... och varje ar nar Jag blir pamind ar Jag sa glad att vi inte firar det har. Jag minns inte en enda valborg dar Jag inte holl pa att frysa ihjal.
Upp och hoppa på balustradernaVi har typ 20 grader och sol. Ingen frysning här inte!
Firar inte valborg, eller kungen för den delen. Har nog aldrig varit vid en brasa heller, inte vad jag minns.
Första maj däremot! Det firar jag med att hytta med näven här hemma och gnälla lite på barrikaderna. Klasskamp med måtta.
Vad konstigt det blev. Jag blev taggad och det ser ut som jag skrev det inlägget du svarade på - men det var det @MJLee som skrevJag hade ingen aning om att det var valborg I dag ... och varje ar nar Jag blir pamind ar Jag sa glad att vi inte firar det har. Jag minns inte en enda valborg dar Jag inte holl pa att frysa ihjal.
Här firas första maj med att dotterns blåsband har sin årliga turné tillsammans med vänsterpartiet. Vi är med som blåsbandets supportrar de andra som partiets supportrar...Första maj däremot! Det firar jag med att hytta med näven här hemma och gnälla lite på barrikaderna. Klasskamp med måtta.
Fick mail om att jag får komma på intervju på ett roligt deltidsjobb jag sökt.
Behövde verkligen det positiva beskedet just nu.
FuskVi har typ 20 grader och sol. Ingen frysning här inte!