Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Varm dusch + varmt te + mössa + vantar?Fryser som en jäkla hund. Temperaturen är 20 C så fattar inte varför det är så kallt. Min nästipp är kall och mina fingrar. Funderar på att ta en lång varm dusch. Jag har varma mysbyxor, en varm tröja och fårskinnstofflor.
Varm dusch + varmt te + vantar?
Ta duschen och en stor mugg te och gör en tidig kväll.Te och dusch är inte en dum idé. Mår också illa och har en dundrande huvudvärk. Börjar fundera om det eventuellt är början på en förkylning och näsan kliar.
Ngt o äta med. Förutom det som redan nämnts.Te och dusch är inte en dum idé. Mår också illa och har en dundrande huvudvärk. Börjar fundera om det eventuellt är början på en förkylning och näsan kliar.
Köpte sourcream. Det får väl gåI-landsproblemet är att ingen av mina 2 chipssorter jag ville ha finns i affären!
Jag har bokat massage nästa vecka, på hamam.Åh, det var HÄRLIGT med massage... Inte visste jag att utsidan av hela min kropp var så öm! Värmen var påslagen i massagebordet, lite svag musik var på och massören var tyst under hela tiden (förutom när hon bad mig vända över på rygg). Ljuvlig timme !
Tack för påminnelzen, det var ju det jag zkulle tagit med från fryzen zå även jag får middag idagSuck, väntar på att min fläskkarré ska tina.
Det bevisar väl fotot i sig?Ta sig in är väl en sak, men tog dig ut, från bilen?
Här blev det kalvenrrecote bea och pommesTack för påminnelzen, det var ju det jag zkulle tagit med från fryzen zå även jag får middag idag
Kan ju varit någon annan som fotade.Det bevisar väl fotot i sig?
Nope, just little old meKan ju varit någon annan som fotade.
Det lät mycket godare än min köttfärzzåz o zpagettiHär blev det kalvenrrecote bea och pommes