Vad gör vi? Del CCVII

Ska för första gången i mitt liv gå på brunch imorgon. :D En av tjejerna jag var ut med i Torsdags fick verkligen inte en syl i luften och jag kunde se att hon int evar okej, så jag bjöd med ut när jag faktiskt har en dag ledigt.
Jag tar med hunden och hon får ventilera lite välbehövt tror jag.

Kollar Sverige v Kazakstan, än så länge tråkig match även om Sverige alltid börjar lite nervigt.

Edit: Och just som jag skrev det så gör Sverige mål.

Ikväll har jag (med hjälp av maken) installerat klart min nya laptop :up:
Men nu orkade jag inte mer, finjusteringar får fixas imorgon.

Det "enda" felet på min gamla var att den inte klarar av win 11 :down: sånt tycker jag är otroligt irriterande! Snacka om waste :mad:

Jag tror att jag har en helt ledig dag framför mig!

Dottern har besök av en kompis som också är hästtjej, så jag har lovat bort min ponny till tjejerna i dag. Hundar gillar kompisen också, och få saker är ju så oemotståndliga som en gullig liten valp, så honom lär jag nog inte heller se mycket av när tjejerna vaknat :D Då är det "bara" mannen och småhundarna kvar, och ingen av dem kräver särskilt mycket passning eller skötsel från min sida.

Återstår att se vad jag hittar på i dag.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
57 464
Senast: Krålus
·
Svar
2 004
· Visningar
72 782
Senast: Shaggy
·
  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
79 169
Senast: Scata
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
32 389
Senast: netia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar