Vad gör vi? Del CCVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ska för första gången i mitt liv gå på brunch imorgon. :D En av tjejerna jag var ut med i Torsdags fick verkligen inte en syl i luften och jag kunde se att hon int evar okej, så jag bjöd med ut när jag faktiskt har en dag ledigt.
Jag tar med hunden och hon får ventilera lite välbehövt tror jag.

Kollar Sverige v Kazakstan, än så länge tråkig match även om Sverige alltid börjar lite nervigt.

Edit: Och just som jag skrev det så gör Sverige mål.

Ikväll har jag (med hjälp av maken) installerat klart min nya laptop :up:
Men nu orkade jag inte mer, finjusteringar får fixas imorgon.

Det "enda" felet på min gamla var att den inte klarar av win 11 :down: sånt tycker jag är otroligt irriterande! Snacka om waste :mad:

Jag tror att jag har en helt ledig dag framför mig!

Dottern har besök av en kompis som också är hästtjej, så jag har lovat bort min ponny till tjejerna i dag. Hundar gillar kompisen också, och få saker är ju så oemotståndliga som en gullig liten valp, så honom lär jag nog inte heller se mycket av när tjejerna vaknat :D Då är det "bara" mannen och småhundarna kvar, och ingen av dem kräver särskilt mycket passning eller skötsel från min sida.

Återstår att se vad jag hittar på i dag.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Vi är i fältkontoret och kisse har tom egen säng. Låång kisse! 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
58 869
  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår. 99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
63 123
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Vi har chillat på soffan till "Top Gun - Maverick". 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
60 700
Senast: Mia_R
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
64 687
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka