Mirre

Trådstartare
Vad har ni för pynt till påsken?
Insåg hur lite vi har och att det mesta är till påskriset. Behöver lite tips på vad jag kan utöka beståndet med. Både inne och ute

Var och kikade lite på Hemtex idag som hade 50% på sitt påskutbud, men fastnade inte riktigt för något. Ska se om jag kan få tag i något ris att ha lite ägg i. Egentligen skulle jag vilja utöka duk- och gardinlagret med lite mer våriga grejer, men då kanske med tulpaner och annat snarare än harar och ägg.

Nar barnen bodde hemma hade vi paskris, nagra kyclingar, ett par harar, och nagra far (:confused:). Det var en pars att fa upp det och fira pask ... Numera firas det inte alls, men med tanke pa att det skulle vara det enda riktiga paskfirande som barnbarnen far vara med om far jag kanske skaffa ett paskris och farga att och grejor igenO_o

Köper mest små blommor och växter som jag sen gräver ner. Penséer, påsk- och pingstliljor, scillor, tulpaner osv. Är de på lök kan de stå inne en stund om jag inte planterar dem direkt. Skippar till och med påskriset i år, är hemma för lite för att det ska vara värt omaket.

• Gilla
Reactions: Sel

Liknande trådar

Hemmet Kort intro: Min frys är full. Jag vet att jag behöver extra frysmöjligheter över julen. (Nej, min ordinarie frys kommer inte att tömmas... 2
Svar
23
· Visningar
1 270
Senast: NilHe
·
Hemmet På grund av kattunge har jag köpt mina första fejkljus och är verkligen positivt överraskad. Det är såna lite bättre ljus i vax med... 2 3
Svar
42
· Visningar
1 745
Senast: Bison
·
Hemmet Som rubriken säger - jag vill utöka räckvidden på mitt Wi-Fi, helst både inne i huset och så att det räcker ut till stallet. Har idag...
Svar
5
· Visningar
453
Senast: Monimaker
·
Kultur Specifikt är jag ute efter mindre summor för att t.ex. ha råd med att åka på och söka i arkiven. Jag hittar mest superpopulära...
Svar
2
· Visningar
256

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Inkar
  • Shettistråden del II
Tillbaka