Vad gör vi? Del CCVII

Ligger i soffan och gör så lite som möjligt just nu. Funderar på att spela lite. Dagen har varit kaos. Vi åkte utanför 70-skyltarna till "storstan" och då bestämde sig bilen för att bråka så vi åkte hem igen utan att besöka alla butiker. Bytte bil och åkte hela vägen tillbaka 😅 Ikea hade av någon anledning inga skrivbordsskivor som var djupare än 60cm framme så det blev inget köp där.

Kom hem till den här hund-skunk-grävling-tupp-lipsill-korsningen. 😂😂😂
Jag lovar, hon är söt i vanliga fall. 🤪
IMG_2334.webp

Men poop. Tydligen är vår chromecast för gammal och kommer sluta funka med svt appen.. Vilket innebär att vi måste skaffa en ny, och tydligen finns inte chromecast längre.. en ny enhet skulle kosta 1400. Jag vill inte :arghh:
Varför han tekniken inte bara funka!
Skit i appen och streama från hemsidan istället?

Mådde vansinnigt illa och tog en varm dusch. Insåg att jag var riktigt trött och gick och la mig på soffan. Hade just tvättat håret och nu står det rakt upp :D

Det är orange varning och ska regna 15mm idag, men det har inte fallit en droppe. Hmm.

Lite gråtrist dag vädermässigt men bästa pållan som var härlig att rida en sväng i skogen piggade upp 😍. Piggelin och studsade fram I galopp på skogsvägen 😍. Ikväll var det gott med potatisgratäng från igår, en köttbit och sallad; salladsmix med torkade tranbär, pumpa- och solrosfrön och granatäpple var inte alls dumt efter 3 dagar med julmat (som var hur gott som helst 😋 )👌.

Nu regnar det lite. Mysigt att sitta varm och torr med en snarkande katt bredvid. Funderar fortfarande vad jag ska äta i dag förutom pepparkakor och äpplen.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
57 464
Senast: Krålus
·
Svar
2 004
· Visningar
72 782
Senast: Shaggy
·
  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
79 169
Senast: Scata
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
32 389
Senast: netia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar