Vad gör vi? Del CCVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Städar lådorna i hallskåpet där jag har alla bra att ha-sladdar, gammalt påskpynt, verktyg, skoputs och allt annat man kan tänka sig 🫠 Går ju för fasiken inte att dela upp i kategorier ens 😅

Ligger i soffan och gör så lite som möjligt just nu. Funderar på att spela lite. Dagen har varit kaos. Vi åkte utanför 70-skyltarna till "storstan" och då bestämde sig bilen för att bråka så vi åkte hem igen utan att besöka alla butiker. Bytte bil och åkte hela vägen tillbaka 😅 Ikea hade av någon anledning inga skrivbordsskivor som var djupare än 60cm framme så det blev inget köp där.

Kom hem till den här hund-skunk-grävling-tupp-lipsill-korsningen. 😂😂😂
Jag lovar, hon är söt i vanliga fall. 🤪
IMG_2334.webp

Men poop. Tydligen är vår chromecast för gammal och kommer sluta funka med svt appen.. Vilket innebär att vi måste skaffa en ny, och tydligen finns inte chromecast längre.. en ny enhet skulle kosta 1400. Jag vill inte :arghh:
Varför han tekniken inte bara funka!
Skit i appen och streama från hemsidan istället?

Mådde vansinnigt illa och tog en varm dusch. Insåg att jag var riktigt trött och gick och la mig på soffan. Hade just tvättat håret och nu står det rakt upp :D

Det är orange varning och ska regna 15mm idag, men det har inte fallit en droppe. Hmm.

Lite gråtrist dag vädermässigt men bästa pållan som var härlig att rida en sväng i skogen piggade upp 😍. Piggelin och studsade fram I galopp på skogsvägen 😍. Ikväll var det gott med potatisgratäng från igår, en köttbit och sallad; salladsmix med torkade tranbär, pumpa- och solrosfrön och granatäpple var inte alls dumt efter 3 dagar med julmat (som var hur gott som helst 😋 )👌.

Nu regnar det lite. Mysigt att sitta varm och torr med en snarkande katt bredvid. Funderar fortfarande vad jag ska äta i dag förutom pepparkakor och äpplen.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Vi är i fältkontoret och kisse har tom egen säng. Låång kisse! 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
58 869
  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår. 99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
63 123
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Vi har chillat på soffan till "Top Gun - Maverick". 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
60 700
Senast: Mia_R
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
64 687
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka