Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack för påminnelsen, jag är så dagvill så jag hade glömt det!Käkar saffransskorpor och väntar på att På spåret ska börja.
Kaminen behöver väl inte vara släkt om den är i felfritt skick.Är påväg till akuten med mormor, nu nojjar jag inte bara över det utan också över att kaminen inte va riktigt släkt än (över en timme sen den började slockna) hatar min hjärna
Nä såklart inte men det är ändå nåt man kan nojja över när man är långt hemifrånKaminen behöver väl inte vara släkt om den är i felfritt skick.
Hoppas att det går bra med mormor.
Skit i appen och streama från hemsidan istället?Men poop. Tydligen är vår chromecast för gammal och kommer sluta funka med svt appen.. Vilket innebär att vi måste skaffa en ny, och tydligen finns inte chromecast längre.. en ny enhet skulle kosta 1400. Jag vill inte
Varför han tekniken inte bara funka!
Ingen som har tillgång som kan kolla så det känns lugnare för dig?Nä såklart inte men det är ändå nåt man kan nojja över när man är långt hemifrån
Antar att det är samma? Och allt annat vi streamar också, det krånglar det med..Skit i appen och streama från hemsidan istället?
Appen funkar inte för mig men det funkar från hemsidan.Antar att det är samma? Och allt annat vi streamar också, det krånglar det med..