Vad gör vi? Del CCVII

Skönt att ligga kvar i sängen rn stund medan älsklingen tänder brasa och börjar med frukosten åt oss 🥰. Vore ännu mer skönt om värken i ena kinden släpper snart med; förmodar det är bihålorna efter förkylningen, tur det inte blir så varje gång 🙃.

Dags att starta igång dagen. Har slappat i soffan efter frukost, men nu ska hundarna ut, därefter blir det plugg större delen av dagen. Ska också träffa sambons mor och syster för lite sent "julfirande". Ser mycket(!) fram emot fika, och sambons syster ska vara snäll och hjälpa mig med plugget också. Just nu är sambon iväg och shoppar. Jag vägrar följa med eftersom han ska till samma shoppingområde som jag jobbar i. Hade han varit smart så hade han sagt till mig igår vad som behövde handlas, så hade jag kunnat ta det på rasten. Nu får han åka själv :p

Sitter i soffan och har tagit rejäl slapparmorgon. Tyvärr tycker hundarna det är dags att göra ngt vettigt. Det kastas bollar på mig så får nog ta en promenad med dem nu
20241228_112259.webp

Jag hörde prat och skratt utifrån och tittade ut genom fönstret, och såg att det var tjejerna som kom tillbaka från sin ridtur :love: Det går inte att beskriva alla känslor som sköljde över mig, men sammanfattningsvis kanske det går att säga "tacksamhet" :heart Livet just nu är verkligen vad jag inte ens vågade drömma om för något år sedan!

Taxichaufför i morse (05:30)åt sonen, foodora chaufför åt andra sonen och sen lämna iväg dottern till ledsagare. Passade på och ta en långpromenad med mannen i grådiset och nu njuter jag av Greven från Monte cristo på SVT play innan jag ska ta emot dottern och sen hämta sonen igen.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
57 466
Senast: Krålus
·
Svar
2 004
· Visningar
72 787
Senast: Shaggy
·
  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
79 179
Senast: Scata
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
32 496
Senast: netia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar