Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Taxichaufför i morse (05:30)åt sonen, foodora chaufför åt andra sonen och sen lämna iväg dottern till ledsagare. Passade på och ta en långpromenad med mannen i grådiset och nu njuter jag av Greven från Monte cristo på SVT play innan jag ska ta emot dottern och sen hämta sonen igen.
Där sa du något, jag sätter också igång elfiltenSitter nyduschad under elfilten och funderar på att inspektera insidan av mina ögonlock en stund, även om det egentligen är lite för sent på dagen för det. Har varit iväg hela dagen och vandrat vilket var jättehärligt, men jag var ute med en vän igår och det blev senare än väntat då vi stötte ihop med ännu en vän på en vinbar så jag har inte känt mig 100% pigg och fräsch idag. Snart ska vi dock gå och hämta fish n chips på ett fint ställe här i krokarna, det lär pigga upp om inte annat Imorgon har jag en dag helt utan planer eller ambitioner, ska bli så underbart!
Jag mottog nyss en enhörning från hunden i ett försök att byta sig till min köttbit.
Det funkade inte.
Mäh, vad taskigt av dig!