Sommarföräldrar -25

strawberrysylt

Trådstartare
Det känns fortfarande overkligt, men ni här vet ju redan om det iallafall!

Jag hoppas på att få sällskap i tråden, men annars får jag se om någon har intresse av att följa mig iaf. :)

Idag har vi varit på första besöket hos barnmorskan. Jag är i vecka 6 (5+6) nu, går in i vecka 7 imorgon, håller tummarna för att allt ska gå bra. Fått tid för KUB- blodprov samt besök 2 hos bm och sen får vi tid för ultraljud lite senare, det skulle bli i mitten av januari.
Jag mår bra eller lite konstigt mår jag, men det är ju förkylningstider så vet inte riktigt vad som är vad. Har inte kräkts något.

Vi har berättat för närmaste familj och vänner typ, sen ska vi nog försöka vänta lite, beror på när jag behöver berätta på jobbet.

🌷🌻❤❤

Liknande trådar

Hundhälsa Holländsk Herdehund på nyss fyllda 1år, började med att jag en dag (14nov) tyckte han såg halt/rörelsestörning på morgon rastningen...
Svar
3
· Visningar
1 023
Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 934
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 455
Senast: Snurrfian
·
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
8 525
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar