En nära vän tog livet av sig för drygt en vecka sen. Lever på hämtmat, fil och kaffe. Nån gång kommer väl matlusten tillbaka men just nu finns ingen aptit alls.
Så sorgligt. Tänker på dig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En nära vän tog livet av sig för drygt en vecka sen. Lever på hämtmat, fil och kaffe. Nån gång kommer väl matlusten tillbaka men just nu finns ingen aptit alls.
Åh, men åh! Kära du, vad tufft.En nära vän tog livet av sig för drygt en vecka sen. Lever på hämtmat, fil och kaffe. Nån gång kommer väl matlusten tillbaka men just nu finns ingen aptit alls.
En så svår sorg.En nära vän tog livet av sig för drygt en vecka sen. Lever på hämtmat, fil och kaffe. Nån gång kommer väl matlusten tillbaka men just nu finns ingen aptit alls.
Jag åt högrevsburgare på Oceanen igår. Oceans IPA till.Mitt bidrag till gårdagens middag var att pickla en rödlök på förmiddagen, samt assistera lite med pickling av vår första balkonggurka! Annars läste jag (och sov lite) medan fästis lagade högrevsburgare
Det lät väldigt gott!Pasta med hyvlad zucchini dränkt i limesaft och sedan stekt med chili och vitlök. Mmmm!
En av mina favoriträtter.
Tack alla. Det här är såklart inte rätt forum att prata om det i, men av någon anledning känns det outhärdligt att någon jag har kontakt med antingen IRL eller på nätet inte vet om att det har hänt.
Sojaburgare med bröd, hemodlad sallat, hemodlad tomat och grannodlad gurka och köpt dressing. Coca-Cola.
(Linus är en katt, om nu någon missat det.)