Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Mina ringfingrar är krokiga. Den sista leden är vinklad så att fingertoppen böjer mot pekfingret. Eftersom bägge ringfingrarna ser...
2
Svar
28
· Visningar
4 309
Senast: Bison
·
Kropp & Själ En kollega till mig har behandlats för långt gången tjocktarmscancer och har det har gått över all förväntan. Han har hela tiden haft en...
Svar
10
· Visningar
1 460
Senast: Silver Girl
·
Kropp & Själ Är det någon här som har bestämt sig för att helt göra om sitt liv? Jag har länge trott att jag är nöjd med mitt liv, där jag bor och...
2
Svar
22
· Visningar
3 269
Senast: _Taggis_
·
Kropp & Själ Tog en snabblunch igår på burgerking, sen hem och tvätta händer (vilket jag alltid gör när jag varit ute bland folk), skruvar bil och...
2
Svar
20
· Visningar
2 355
Senast: 360
·
Svar
34
· Visningar
3 251
Senast: mandalaki
·
Kropp & Själ Herregud, minns inte sist jag hörde någon använde sig av det ordet? Men jag skulle verkligen vilja ha förslag på någon trevlig supé att...
Svar
2
· Visningar
787
Kropp & Själ Har någon Aftonbladet Plus? Jag fick syn på den här artikeln...
Svar
3
· Visningar
590
Senast: mandalaki
·
Kropp & Själ Förra året besökte vi västkusten för första gången i vuxen ålder för mig och första gången för barnen. Vi fullkomligt älskade det! Vi...
Svar
19
· Visningar
1 113
Senast: BornAgain
·
Kropp & Själ Hur jobbigt är det? Jag funderar på att ta en del av Skåneleden imorgon. Är ingen van vandrare och kommer dessutom att gå själv...
2
Svar
33
· Visningar
3 741
Senast: Araminta
·
Kropp & Själ Var ute i skogen och plockade blåbär på förmiddagen igår, allting frid och fröjd. Vaknar idag med utslag runt min vänstra ankel som...
Svar
13
· Visningar
1 199
Senast: 360
·
Kropp & Själ Vi är tre par som en gång om året åker iväg över Kristi himmelsfärs, 2-3 nätter. Vi par turas om att att överraska de andra med själva...
2
Svar
23
· Visningar
2 203
Kropp & Själ Inom ridningen pratar man ibland om snöret i naveln som går rakt bak mot ryggraden och hur man drar i/släpper efter på det som...
Svar
17
· Visningar
1 427
Senast: TinyWiny
·
Kropp & Själ Har snöat lite på att jag vill göra roligare håruppsättningar än min vanliga hästsvans när semestern är slut. Men jag är en total...
Svar
9
· Visningar
1 166
Senast: em-pirre
·
Kropp & Själ Det har smugit sig på ett tag nu, trodde det kanske har något att göra med mina bihålor i pannan som inte har något utlopp (väntar på...
Svar
14
· Visningar
2 483
Senast: vallhund
·
Kropp & Själ Jag gör en chansning och ser om buke ännu en gång har svar på min fråga och mitt problem. I år har jag helt plötsligt reagerat på solen...
2
Svar
28
· Visningar
3 314
Senast: hastflicka
·
Kropp & Själ Spinner lite, fick lite tankar efter tråden om hur vi ser ut egentligen. Tänkte också på en tråd jag läste här på Buke där flera tyckte...
13 14 15
Svar
286
· Visningar
22 317
Senast: Saeta
·
Kropp & Själ Jag kan väl inte vara ensam om att se helt olika ut i spegeln, på kort (olika beroende på om det är en selfie eller någon annan som...
2 3
Svar
55
· Visningar
11 350
Senast: Zinfernia
·
Kropp & Själ Jahapp. Sen jag bröt axeln/översrmsbenet precis under axeln för tre månader sedan har jag dels varit rädd för att utveckla frusen...
2
Svar
31
· Visningar
5 291
Kropp & Själ Kan man kombinera theralen och alvedon?
2
Svar
36
· Visningar
3 380
Senast: vallhund
·
Kropp & Själ Ibland lust att gå ut när det ösregnar? Just för att det ösregnar. Och visst är det märkligt rogivande att sitta inne eller på en...
2 3
Svar
41
· Visningar
2 280
Senast: Sporthorse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Senast tagna bilden XV