Black Friday

Jag skulle behöva en ny vattenkokare, brödrost och kaffekokare, så det tänkte jag kika lite på under denna eller mellandagsrean. Inte det roligaste, men något jag snart behöver byta ut :)

Skulle behöva en svart lite tjockare kofta. Har även kollat på ett par nya vinterskor och en Bob. Men tror tyvärr inte det sistnämnda kommer få någon speciell superdeal. Men drömma kan man. :D
Allt "behövs". Men fyller år snart +jul så tänker jag kanske kan få ihop lite sponsring där också annars.:angel:

Jag har behov av (dvs skulle köpa till normalpris också):
*Tröjor/koftor, gärna svarta
*Svarta byxor och/eller jeans (förut kunde jag köpa billiga jeans som satt som en smäck och höll på Citygross)
*kläder i mindre storlekar till Släkting som numera bara är ett skelett i en rullstol. Fina kläder tvättar de av förklarliga skäl sönder på boendet. Jag köper om jag ser något som jag tror hen skulle gilla och billiga färgglada grejor som ser ut att vara lätta att ta av och på, inte sitter åt etc
*en stavmixer

När det blir rea kommer jag att kolla efter sådana grejor och köper om jag ser något.

Kanske ett par nya ridstövlar, men har kollat på dom från Chester och tror inte jag kommer hitta billigare. Nu har jag dock lagt "ridstövel" budget på LED ljus till hästen och kiro behandlingar istället :D

Det ska bli stallskor då nuvarande snart släpper från sulan, hårvård blev jag precis påmind om här ovan och kanske en vattenkokare. Sen borde jag verkligen inte köpa något mer än så men vi får se.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Reklamen för black week/friday väller in. På mail, på sociala medier, på tv osv. Jag blir bara trött. Jag fattar om man passar på att...
2 3
Svar
53
· Visningar
3 272
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Jag började precis tänka på en sak när det gäller färger, specifikt black & tan den här gången... Det är en väldigt vanlig färg på...
2
Svar
33
· Visningar
2 657
Senast: Kakis
·
Kultur Någon mer som ska dit? Jag visste redan att Avantasia var klar och nu släppte de att Beast in black också kommer 🤯 Så nu blir det att...
Svar
7
· Visningar
704
Senast: Lyan
·
Tjatter Jag kan inget om fotboll och ska köpa fotbollskort. Vilka ska man köpa? Vilka är de mest eftertraktade korten?
Svar
0
· Visningar
138

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Kattraser bomba mig med info
  • Målbilder för trubbnosar.

Hästrelaterat

Omröstningar