Black Friday

kan möjligen utnyttja eventuellt sänkta priser på de elprylar vi behöver köpa nya efter att de förstörts och kasserats efter en mindre brand i köket för ett par månader sedan...

Jag köper alltid årsbehovet linser och linsvätska samt kosttillskott på rea. Fyller på hudvård om det finns relevanta erbjudanden. Om det är något speciellt jag funderar på att köpa håller jag koll, hade behövt ett par byxor till tex så ska kolla om de finns på rea då eller i mellandagarna, har inget behov av att köpa dem till fullpris.

Jag köper alltid årsbehovet linser och linsvätska samt kosttillskott på rea. Fyller på hudvård om det finns relevanta erbjudanden. Om det är något speciellt jag funderar på att köpa håller jag koll, hade behövt ett par byxor till tex så ska kolla om de finns på rea då eller i mellandagarna, har inget behov av att köpa dem till fullpris.
Tack för påminnelsen om kosttillskott, ska hålla koll på blutsaft också :)

Jag/vi funderar på att göra slag i saken och köpa en airfryer. Vi rensade ur och gjorde plats för en i ett av köksskåpen redan för ett par månader sedan, men sedan kom vi liksom av oss vad gäller själva inköpet.

Kidsens julklappar ifall det är bra priser på det jag tänkt mig, underkläder till dem, en vattenkokare eftersom den börjar ge upp. Sen villhöver jag parfym i julklapp till mig själv om jag hittar bra reapriser.

Planen är 2 st nya gamingskärmar, kommit fram till att det får bli 27tum å 1440p i upplösning...men finns ju en uppsjö av olika skärmar ändå 🙈 måste läsa fler reviews..
En slowcooker står oxå på önskelistan.

Sen så skulle häst #1 behöva en mer anatomisk dressyrgjord, så ska hålla ett öga efter rea på nått sånt oxå.

Modern har hand om Bring tjohoet på vår lilla ort, och hon märker tydligt att BW närmar sig, varit betydligt färre paket sista 2 veckorna. Fler som tjår sig 😅

Jag ska se om det finns gummistövlar och ett våffeljärn. Det vi har i stugan frasade sladden på när jag tänkte använda det sist på ett inte så elsäkert sätt så det åkte ut illa kvickt :nailbiting: och det är stor risk för släktfejd om det inte går att äta våfflor med grädde och hjortronsylt när vi är där.

Jag ska hjälpa en vän att kolla efter robotdammsugare.

Om det blir riktigt bra rea på hundgodis så köper jag det också.

Annars skulle jag behöva strumpor :rofl: Och så ska jag hålla tummarna för att det blir bra rea på tyger jag vill köpa. Tänker lära mig sy kläder istället för att köpa i butik. Vinterskor hade varit bra, men vet inte vilken modell jag skulle köpa så det blir väl inget med det... Har nog annars det mesta som behövs. Tyvärr blir det väl inte bra rea på mat :p

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Reklamen för black week/friday väller in. På mail, på sociala medier, på tv osv. Jag blir bara trött. Jag fattar om man passar på att...
2 3
Svar
53
· Visningar
3 498
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Jag började precis tänka på en sak när det gäller färger, specifikt black & tan den här gången... Det är en väldigt vanlig färg på...
2
Svar
33
· Visningar
2 770
Senast: Kakis
·
Kultur Någon mer som ska dit? Jag visste redan att Avantasia var klar och nu släppte de att Beast in black också kommer 🤯 Så nu blir det att...
Svar
7
· Visningar
734
Senast: Lyan
·
Tjatter Jag kan inget om fotboll och ska köpa fotbollskort. Vilka ska man köpa? Vilka är de mest eftertraktade korten?
Svar
0
· Visningar
156

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka