Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack för påminnelsen om kosttillskott, ska hålla koll på blutsaft ocksåJag köper alltid årsbehovet linser och linsvätska samt kosttillskott på rea. Fyller på hudvård om det finns relevanta erbjudanden. Om det är något speciellt jag funderar på att köpa håller jag koll, hade behövt ett par byxor till tex så ska kolla om de finns på rea då eller i mellandagarna, har inget behov av att köpa dem till fullpris.
Jag behöver verkligen sova, för jag läste det här som "En Pad Thai." och tänkte att det var verkligen inte något himlastormande och måste man verkligen vänta till Black Friday för det?En iPad. That's all folks.
*Teaterviskar* Låt skåpen vara utrensade... det är bara en fas.Jag/vi funderar på att göra slag i saken och köpa en airfryer. Vi rensade ur och gjorde plats för en i ett av köksskåpen redan för ett par månader sedan, men sedan kom vi liksom av oss vad gäller själva inköpet.
Tack för påminnelsen om kosttillskott, ska hålla koll på blutsaft också
Jag har testat massa med olika järntillskott och blutsaft är det ända jag testat som jag klarar. Så kan verkligen rekommendera det om du behöver extra järn.Jag funderar just på om jag skulle lägga till järn och hur! Ligger alltid precis runt gränsen för att få lämna blod men mår inte toppen av tabletterna man får där.
Går det?*Teaterviskar* Låt skåpen vara utrensade... det är bara en fas.
Jag med. Torktumlare står högt på listan. Och vattenkokaren sjunger på sista versen.Vi behöver en ny torktumlare så hittar vi det till bra pris köper vi då.