*Ulvlek* Melodifestivalen goes Byhåla!

@Hedinn kommer aldrig låta mig ta över efter henne igen!

Jag tyckte hennes röst på heffa var skum och istället för att fortsätta i hennes spår så misstänkte jag den som också hade röstat på ulven.

Först trodde jag att Q och LenaH var tvillingar sedan Lena och Ileo. Dessutom så förstod jag inte varför många höll Hedinn som god så jag trodde att ängeln skyddat henne.

Men tack för en trevlig lek. Den var lätt att komma in i och höll på lagom länge. Att vinna efter så här få timmars lekande har nog få fått göra.

Tack för en trevlig lek allihopa, både LL och alla deltagare! 😊

Och jag är faktiskt rätt så nöjd trots att det inte direkt blev någon succé för onda sidan och ni lynchade alla mina tre kollegor en efter en, utan stopp. För jag fick äntligen göra det jag nog tjatat om i varenda lya jag varit med i hittills :angel: Att få sitta i lyan och att vi käkar mig! :D :rofl:

Och jag är faktiskt rätt så nöjd trots att det inte direkt blev någon succé för onda sidan och ni lynchade alla mina tre kollegor en efter en, utan stopp. För jag fick äntligen göra det jag nog tjatat om i varenda lya jag varit med i hittills :angel: Att få sitta i lyan och att vi käkar mig! :D :rofl:
Alltså jag vet hur jäkla trist det är att vara ensam kvar i lyan med så många goda kvar i leken - så,, som LL tycker jag det är lika bra att bryta då än att dra ut på det :)

Alla förtjänar att någon gång få dö med stil.

Jag minns inte i vilken lek men jag och Sasse var de sista ulvarna. Leken slutade i dubbellynch och alla misstänkte oss.

Vi hade gett upp och bad LL om lov att inte behöva rösta. Vid uppdatering sedan så skrev LL något om att vi hade försvunnit 😱😱

Jag är sååå glad att mitt pussel stämde. Men fy vad svårt det var att inte skriva om det i tråden. :crazy:

Tack @Paddington för en superrolig lek med fantastiska uppdateringar. Grattis goda och bra kämpat onda! :heart

Jättetack för lek, även om det var lite oplanerat att vara riktigt så frånvarande som jag var.

Och enormt tack till @qitis , som på tvillingmanér sammanfattade tråden när min hjärna var mos

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka