*Ulvlek* Melodifestivalen goes Byhåla!

@Hedinn kommer aldrig låta mig ta över efter henne igen!

Jag tyckte hennes röst på heffa var skum och istället för att fortsätta i hennes spår så misstänkte jag den som också hade röstat på ulven.

Först trodde jag att Q och LenaH var tvillingar sedan Lena och Ileo. Dessutom så förstod jag inte varför många höll Hedinn som god så jag trodde att ängeln skyddat henne.

Men tack för en trevlig lek. Den var lätt att komma in i och höll på lagom länge. Att vinna efter så här få timmars lekande har nog få fått göra.
Det roliga är att jag antagligen hade röstat på Lobelia om jag röstat igår, har nog aldrig haft en så snygg röstrad som god! :rofl:

Men du gjorde det bra, så jag håller inget emot dig. :love:

Det trodde jag också :D
nej, jag tog någon som jag brukar ha svårt att läsa. Och sedan kändes du så god att jag inte såg nyttan med att sia dig.

Var lite osäker på om det var du eller LenaH som var ängel. Men fastnade nog för @LenaH och hade en tanke att hon kanske skyddat mig första natten när hon var så säker på att jag var god.

Tack alla för en superrolig lek! Ja, vi hade flyt, men jag erkänner att jag nojade både en och två gånger över att det i själva verket var LenaH, Mirtai och qitis i lyan som lurade brallorna av mig. Speciellt i fio-lynchen när jag ett tag tänkte att hon kanske var siaren och ulvarna såg ett utmärkt tillfälle att få ut henne 😅

Men roligt hade jag och det tog verkligen emot att lämna. :D

För övrigt tycker jag det var extra kul med den skrala infon och ”bristen” på hintar! Jag hade verkligen noll koll på vem som kunde sitta på vilken roll utan fick gå på röstning och teoriande, vilket gör allt så mycket roligare (tycker jag). Så bra jobbat alla!

Alltså jag vet hur jäkla trist det är att vara ensam kvar i lyan med så många goda kvar i leken - så,, som LL tycker jag det är lika bra att bryta då än att dra ut på det :)
Ja, vi insåg ju att det skulle bli tufft att få ut alla resterande sju goda med bara mig kvar. Speciellt med tanke på att det var ett tvillingpar och ängeln kvar i leken, att vi skulle vara tvungna att vinna genom käk och att en hel del ändå var mig på spåren. Då kändes det roligare att göra något lite kul av det :)

För övrigt så var jag egentligen redan nöjd efter att jag överlevde DL1 eftersom jag som ond brukar lynchas direkt i DL1 😂

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka