Black Friday

Ingenting.
Jag behöver inget just nu och efter att ha rensat i månader inför försäljning av hus är jag betydligt mer restriktiv.
Att bo på 50 kvadrat utan förråd hjälper också. En sak in innebär en sak ut utan undantag.
Hade gärna velat ha en ny vinterjacka men efter att ha inspekterat den gamla noga så insåg jag att det inte behövdes.

Jag ska kika efter en fotmassagemaskin. Jag har suktat efter en i fem år och har ofta kramper i fötterna, och jag orkar inte sitta och massera dem så ofta som de skulle vilja.

Fylla på med proteinpulver.

Även ett par vinterridbyxor, mina har blivit knasiga i tvätten och krympt på längden så de är för korta, men samtidigt stretchat ut sig och blivit större i omkrets... Så de slutar i mitten på vaden typ och är typ 2 storlekar för stora och skitirriterande att gå runt och dra upp dem konstant 😅
Borde även kika efter nya ridhandskar, de har ett par hål nu.

Behöver en ny skärm så jag kan ha dubbla skärmar, den gamla har fel utgång eller vad den heter så gick inte att använda bägge två.
Vill också köpa en mixer, som kan krossa is helst.. rätt dyra så hoppas det kommer en på bra pris annars väntar jag ett tag till..

Behöver en ny skärm så jag kan ha dubbla skärmar, den gamla har fel utgång eller vad den heter så gick inte att använda bägge två.
Vill också köpa en mixer, som kan krossa is helst.. rätt dyra så hoppas det kommer en på bra pris annars väntar jag ett tag till..
Beroende på vad det är för utgång, kan det fungera med en annan sladd.

Jag har redan köpt det som stod överst på listan; en bra massagepistol (de kör "Black november").

Brukar passa på att fylla på med hudvård och schampo. Dyker det upp ett par bra gummistövlar eller en lång vinterkappa så står det på behovslistan inför vintern.

Förra året köpte jag en enkel airfryer, och det har varit årets mest älskade pryl.

Beroende på vad det är för utgång, kan det fungera med en annan sladd.
Jag hade en sån där..men gud nu tappar jag namnet, men som man satte på befintliga sladden för att den sen skulle bli "rätt" till uttaget på dockan.. Men den hittade inte skärmen då så brorsan trodde inte det skulle funka?
Det är en spricka i skärmen så det känns ändå ok att köpa en ny. Behöver ju inte ha någon fancy när jag bara ska jobba :)

Jag hade en sån där..men gud nu tappar jag namnet, men som man satte på befintliga sladden för att den sen skulle bli "rätt" till uttaget på dockan.. Men den hittade inte skärmen då så brorsan trodde inte det skulle funka?
Det är en spricka i skärmen så det känns ändå ok att köpa en ny. Behöver ju inte ha någon fancy när jag bara ska jobba :)
Jag hade också köpt en ny om det är en spricka.

Om det visar sig att jag behöver köpa ännu fler körlektioner och min körskola råkar ha Black Friday-priser så är jag där som ett skott! :D

Annars behöver jag/vi verkligen ingenting. Har redan för mycket av allt känns det som. Eller ja, maken skulle behöva en ordentlig powerbank i julklapp så det kan jag ju faktiskt titta efter då. Och jag behöver nog en ny kökstermometer inför julbaket eftersom jag verkar ta sönder minst en om året när jag börjar koka kola.

Vi ska i och för sig köpa säng och soffa inom en hyfsat snar framtid, men inte riktigt så snart.

Kom precis på att jag ska hålla utkik efter BoT värmeväst.

Har kikat och funderat ända sedan förra vintern och vill verkligen ha en. Är så trött på att frysa och vara stel och värkande, så kommer det en till lägre pris än vanligt kommer jag köpa.

Vi behöver två stora mattor. Typiskt bra sak att kika efter om det är rea.

Har du kollat här? https://mattadirekt.se/

De har fått dåligt betyg på Trustpilot men jag har aldrig haft problem (har väl handlat minst 5ggr) och jag har varit mycket nöjd med mattorna jag köpt.

Den senaste är den här: https://mattadirekt.se/produkt/dolce-bidjar-rod-matta/ i största storleken. Om en känner sig bekymrad över att handla där är det ju bara att köra på faktura, då riskerar en ju inga pengar.

Har du kollat här? https://mattadirekt.se/

De har fått dåligt betyg på Trustpilot men jag har aldrig haft problem (har väl handlat minst 5ggr) och jag har varit mycket nöjd med mattorna jag köpt.

Den senaste är den här: https://mattadirekt.se/produkt/dolce-bidjar-rod-matta/ i största storleken. Om en känner sig bekymrad över att handla där är det ju bara att köra på faktura, då riskerar en ju inga pengar.
Vad billigt! Hur kan det gå hop sig?

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Reklamen för black week/friday väller in. På mail, på sociala medier, på tv osv. Jag blir bara trött. Jag fattar om man passar på att...
2 3
Svar
53
· Visningar
3 498
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Jag började precis tänka på en sak när det gäller färger, specifikt black & tan den här gången... Det är en väldigt vanlig färg på...
2
Svar
33
· Visningar
2 770
Senast: Kakis
·
Kultur Någon mer som ska dit? Jag visste redan att Avantasia var klar och nu släppte de att Beast in black också kommer 🤯 Så nu blir det att...
Svar
7
· Visningar
734
Senast: Lyan
·
Tjatter Jag kan inget om fotboll och ska köpa fotbollskort. Vilka ska man köpa? Vilka är de mest eftertraktade korten?
Svar
0
· Visningar
156

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka