Black Friday

Är på väg till SIHS!

Ska beställa från Hotseonline sen, roeckl handskar 20% och Kentucky uppbindningsbollar 😊

På SIHS säljer de Hööks adventskalender med 50% rabatt. Var bra sugen men lyckades låta bli!
Däremot fyndade jag ridbyxor och tröja i Fagers monter, båda för ca 700:- totalt :)
Hoppas dom kommer dumpa priset på nätet snart 🤣 för om den kommer ner på 1000 kr så köper jag.

Det fick bli ett par Horseware Ice Vibe från Horze, de hade 50% på dem idag. Tänk om jag också kunde hitta ett rullband för häst till typ 90% rabatt. 😅

Har köpt ett Fager-bett på 50%, en ridkappa från Covalliero för 809kr istället för 1399 och väntar på lite smörjgrejer och grimma+grimskaft.

Blev inte så mycket shopping sihs.
Det finns SÅ mycket fint men allt är så dyrt.
Två tröjor från Stierna. Ett smycke till uppsättningen jag har på tävling. Ett par berlocker. En mössa 😁

Jag hittade inget intressant alls på SIHS. Letar efter nya ridstövlar men alla är så piffiga med lack och strass och snörning vilket verkligen inte är något för mig. Vill ha enkla svarta.
I morgon har jag med en kompis och ska prova hjälmar, behöver lite hjälp med att kolla passform.

Jag hittade inget intressant alls på SIHS. Letar efter nya ridstövlar men alla är så piffiga med lack och strass och snörning vilket verkligen inte är något för mig. Vill ha enkla svarta.
I morgon har jag med en kompis och ska prova hjälmar, behöver lite hjälp med att kolla passform.
Jag köpte förra året från de som är där varje år och säljer, Romittelli är märket. De är helt enkla och jag är nöjd 👍🏻 såg inte vad de har med sig iår, men de lär ju ha vanliga med sig.

IMG_0247.webp

Beställde på Hööks den 24 november och fick förra veckan att det skulle ta lite längre tid för dem att skicka min beställning, men den är fortfarande inte skickad. :( Beställde en kappa, en jacka och de fodrade ridstövlarna.

Blev inte så mycket shopping sihs.
Det finns SÅ mycket fint men allt är så dyrt.
Två tröjor från Stierna. Ett smycke till uppsättningen jag har på tävling. Ett par berlocker. En mössa 😁

Samma upplevelse här.
Vi köpte ett pannband till hästen från Divoyh och ett till ryttaren från All in.
Jacson hade bra rea, men behövde väl inget därifrån direkt.

Beställde på Hööks den 24 november och fick förra veckan att det skulle ta lite längre tid för dem att skicka min beställning, men den är fortfarande inte skickad. :( Beställde en kappa, en jacka och de fodrade ridstövlarna.

Jag med! Nu beställde jag förvisso två par skor jag inte behöver på ett tag, men det är ändå 9 dagar för nåt som skulle skickas ”omgående”.

Föll till föga och beställde en vinterridjacka med 60% rea, har ingen vinterfodrad jacka som går att rida med (alla är för långa utan möjlighet att knäppa upp baktill). Var lite osäker på storleken så beställde två olika så får vi se vad som passar.

Jag har shoppat loss lite till hästeriet fast inga särskilt roliga saker. En skrinda för hö och vatten anlände idag och väntar på montering. En vattensäck till sagda kärra (för 500:-, tråååkig sak att köpa!!) .
Ett par Hoka kängor att ha i stallet eftersom ont i fötterna gör att jag inte kan köpa några av alla fina skor från hyllorna i hästbutikerna.
Sedan har jag köpt lite roliga saker som julklappar fast inget hästrelaterat. Av någon mysko anledning så är avdelningen roliga hästpryl-inköp redan fylld. Bara tråkiga men nödvändiga saker fanns kvar att köpa. 😁

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Reklamen för black week/friday väller in. På mail, på sociala medier, på tv osv. Jag blir bara trött. Jag fattar om man passar på att...
2 3
Svar
53
· Visningar
3 576
Senast: Red_Chili
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
26 27 28
Svar
558
· Visningar
19 088
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 234
Senast: lizzie
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 540
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar