Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hoppas dom kommer dumpa priset på nätet snart för om den kommer ner på 1000 kr så köper jag.På SIHS säljer de Hööks adventskalender med 50% rabatt. Var bra sugen men lyckades låta bli!
Däremot fyndade jag ridbyxor och tröja i Fagers monter, båda för ca 700:- totalt
Du kan få 25% på nätetHoppas dom kommer dumpa priset på nätet snart för om den kommer ner på 1000 kr så köper jag.
Hur?Du kan få 25% på nätet
Jag köpte förra året från de som är där varje år och säljer, Romittelli är märket. De är helt enkla och jag är nöjd såg inte vad de har med sig iår, men de lär ju ha vanliga med sig.Jag hittade inget intressant alls på SIHS. Letar efter nya ridstövlar men alla är så piffiga med lack och strass och snörning vilket verkligen inte är något för mig. Vill ha enkla svarta.
I morgon har jag med en kompis och ska prova hjälmar, behöver lite hjälp med att kolla passform.
Blev inte så mycket shopping sihs.
Det finns SÅ mycket fint men allt är så dyrt.
Två tröjor från Stierna. Ett smycke till uppsättningen jag har på tävling. Ett par berlocker. En mössa
Beställde på Hööks den 24 november och fick förra veckan att det skulle ta lite längre tid för dem att skicka min beställning, men den är fortfarande inte skickad. Beställde en kappa, en jacka och de fodrade ridstövlarna.
Här har det "bara" gått sju arbetsdagar idag. Inget akut här heller.Jag med! Nu beställde jag förvisso två par skor jag inte behöver på ett tag, men det är ändå 9 dagar för nåt som skulle skickas ”omgående”.
Tror dom fick mycket att göra på hööks. Inte fått min heller änBeställde på Hööks den 24 november och fick förra veckan att det skulle ta lite längre tid för dem att skicka min beställning, men den är fortfarande inte skickad. Beställde en kappa, en jacka och de fodrade ridstövlarna.