Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu har jag fått ytterligare ett mejl om att min order är försenad!
Tips är att köpa en liten vattentank till skrindan, håller mkt längre än vattensäckarnaJag har shoppat loss lite till hästeriet fast inga särskilt roliga saker. En skrinda för hö och vatten anlände idag och väntar på montering. En vattensäck till sagda kärra (för 500:-, tråååkig sak att köpa!!) .
Ett par Hoka kängor att ha i stallet eftersom ont i fötterna gör att jag inte kan köpa några av alla fina skor från hyllorna i hästbutikerna.
Sedan har jag köpt lite roliga saker som julklappar fast inget hästrelaterat. Av någon mysko anledning så är avdelningen roliga hästpryl-inköp redan fylld. Bara tråkiga men nödvändiga saker fanns kvar att köpa.
jaaa, jag såg dem, det fanns ju en som hade precis rätt mått, en mini kubikmeterstank. men de var ju jättedyra... jag haar beställt en med tjock presenningsduk och kran så förhoppningsvis ska den hålla några år hoppas jag. Nästa gång är jag säkert rik, då får det bli en tank.Tips är att köpa en liten vattentank till skrindan, håller mkt längre än vattensäckarna
Jag hittade tyvärr inte några som var tillräckligt enkla för mig. Ska prova Hööks allra billigaste som ser ut som det jag letar efter.Jag köpte förra året från de som är där varje år och säljer, Romittelli är märket. De är helt enkla och jag är nöjd såg inte vad de har med sig iår, men de lär ju ha vanliga med sig.
Visa bifogad fil 157800