Black Friday

Jag har shoppat loss lite till hästeriet fast inga särskilt roliga saker. En skrinda för hö och vatten anlände idag och väntar på montering. En vattensäck till sagda kärra (för 500:-, tråååkig sak att köpa!!) .
Ett par Hoka kängor att ha i stallet eftersom ont i fötterna gör att jag inte kan köpa några av alla fina skor från hyllorna i hästbutikerna.
Sedan har jag köpt lite roliga saker som julklappar fast inget hästrelaterat. Av någon mysko anledning så är avdelningen roliga hästpryl-inköp redan fylld. Bara tråkiga men nödvändiga saker fanns kvar att köpa. 😁
Tips är att köpa en liten vattentank till skrindan, håller mkt längre än vattensäckarna 🙂

Tips är att köpa en liten vattentank till skrindan, håller mkt längre än vattensäckarna 🙂
jaaa, jag såg dem, det fanns ju en som hade precis rätt mått, en mini kubikmeterstank. men de var ju jättedyra... jag haar beställt en med tjock presenningsduk och kran så förhoppningsvis ska den hålla några år hoppas jag. Nästa gång är jag säkert rik, då får det bli en tank. :idea:

När jag la min order på hööks så stod det 5-9 dagar leverans på varorna.
Beställde i fredags så får se när det dyker upp =)

Handlade till slut några saker på SIHS. Hittade en BoT-hjälm på rea som satt perfekt. Vill ha det mest oblingade som går att hitta.
Hööks sålde ut ridkappor för typ halva priset så jag köpte en. Letade en tunnare täckkappa för ”civilt” bruk och den blev perfekt.

Bestämde mig för att returnera jackan jag köpte. Inget fel på jackan men den rimmade inte med min kroppsform helt enkelt vilket var synd.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Reklamen för black week/friday väller in. På mail, på sociala medier, på tv osv. Jag blir bara trött. Jag fattar om man passar på att...
2 3
Svar
53
· Visningar
3 576
Senast: Red_Chili
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
26 27 28
Svar
558
· Visningar
19 086
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 234
Senast: lizzie
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 540
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar