Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Finns även folk som inte har råd övriga året. Eller så är det lika bra att passa på när det är rea.Inget. Jag gillar inte sådana där shoppingevent.då.man ska tänka ut vad man behöver. (Behöver man tänka ut, behöver man inte grejerna.)
Jo, jag fattar det. Men tyvärr tror jag att Black Friday i högre grad bidrar till mer ohållbar konsumtion än till att folk med knaper ekonomi får möjlighet att köpa viktiga grejer.Finns även folk som inte har råd övriga året. Eller så är det lika bra att passa på när det är rea.
Rustas dupe för 499kr denna vecka verkar väldigt populär, om det kan vara något.Vill ha en Dyson airwrap men än så länge inga vettiga deals...
Det är nog kört att få tag på den nuRustas dupe för 499kr denna vecka verkar väldigt populär, om det kan vara något.
Rustas dupe för 499kr denna vecka verkar väldigt populär, om det kan vara något.
Jag har börjat kika på en Shark Flexstyle istället. Men håller med, en Dyson Airwrap är väldigt lockande!Vill ha en Dyson airwrap men än så länge inga vettiga deals...
Men så surt!Och där rök köksfläkten sönder.
Undrar om någon har en sån på Black Friday
Har ingen direkt plan så(eller jo, bilbarnstol till dottern) men har fyndat lite barnkläder idag. Lilla liten har växt något otroligt på sistone så hon behövde lite nyttVad planerar ni att köpa på black friday?
Visst är det så... Och detta trots att det skrivits flera gånger om hur prylar inte ens är som billigast under året då. Det brukar visst vara någon gång på våren det är som billigast. Själv försöker jag shoppa kvalitet istället för kvantitet, men även då är det såklart trevligt med bra pris.Jo, jag fattar det. Men tyvärr tror jag att Black Friday i högre grad bidrar till mer ohållbar konsumtion än till att folk med knaper ekonomi får möjlighet att köpa viktiga grejer.