Black Friday

Vi har fyndat nytt batteri till husvagnen. Det gamla var dåligt och behövde verkligen bytas.
Nu fick vi ett rejält litiumbatteri som gör att vi lätt kan fricampa i flera dagar, maximera effekten av solcellerna och väger mindre!
2500:- sparade vi mot innan :)

Sen gjorde sambon ett klipp på nån timermanick till pannan som gör att vi kan maximera Tibber. Sparade några tusenlappar där också. Och mer sparande på sikt blir det med billigare elräkningar.

Vi har fyndat nytt batteri till husvagnen. Det gamla var dåligt och behövde verkligen bytas.
Nu fick vi ett rejält litiumbatteri som gör att vi lätt kan fricampa i flera dagar, maximera effekten av solcellerna och väger mindre!
2500:- sparade vi mot innan :)

Sen gjorde sambon ett klipp på nån timermanick till pannan som gör att vi kan maximera Tibber. Sparade några tusenlappar där också. Och mer sparande på sikt blir det med billigare elräkningar.
Vi behöver också ett sånt batteri. Var ska jag kika? 😅

Vi behöver också ett sånt batteri. Var ska jag kika? 😅
Amazon :)

IMG_9604.webp

Liknande trådar

Utrustning Vi behöver en tråd här också! Vad hoppas ni fynda? Jag ska till SIHS och hoppas göra något fynd på mässa även om jag egentligen inte...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 394
Senast: DarkInNight
·
Tjatter Kära Buke-TV-tittare, schlagerfantaster och ni som av misstag råkade klicka er in här—välkomna till årets största, mest prestigefyllda...
25 26 27
Svar
533
· Visningar
7 841
Senast: LenaH
·
Juridik & Ekonomi Reklamen för black week/friday väller in. På mail, på sociala medier, på tv osv. Jag blir bara trött. Jag fattar om man passar på att...
2 3
Svar
53
· Visningar
3 599
Senast: Red_Chili
·
Tjatter Behöver köpa ett riktigt varmt men samtidigt smidigt underställ. Vad skulle ni rekommendera att köpa?
Svar
15
· Visningar
530
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka