Black Friday

Det blev visst en ny telefon för typ halva priset :angel: Sambon behöver en nyare och föreslog att han kan ta över min. Sååå vi körde på det och beställde varsitt skal för halva priset också.

Och idag råkade jag trilla över en sida med fina black friday-priser på växter... Så den julpeng jag tar ut från sparkontot i december kan ha blivit spenderad :angel: Men då får jag hem några önskeväxter, och lite till! :D

Jag slog till på en pall spånpellets till stallet för 3600 och beställde en vinlåda med 24 viner för 1600. Inget av de var planerat, men för bra rabatter för att kunna motstå och det kommer absolut komma till användning så jag är nöjd. 😄

Nu har jag också beställt! Men jag valde betalning med Klarna så det känns tryggt.
Jag tog paypal, för klarna ville sig inte för mig :rofl:
Men den konstiga reservationen släppte snabbt så då kunde jag göra en ny beställning där allt funkade :) tror det var typ "felaktig e-post" som strulade men fick inte det felmeddelandet förrän efter jag tryckt på betalning första gången typ.

Jag köpte en steamer och en handdammsugare på Kjell & co. Jag är jättenöjd och glad över dem. Provade steamern idag, har aldrig haft någon förut och den fungerade så bra, så köpte två till för att ge bort i julklapp.

Jag har just klickat hem inlaggssulor i ull ... och marino sockar. I gar och I dag nar jag var ute och kollade pa hundar som sparade fros mina tar nastan till is ... Nu ska jag banne mig bli varm!

Jag köpte ny kombinerad kyl/frys till stugan till nedsatt pris. Det hade behövts även om det inte var black friday. Jag hade tur att hitta en som passade, inte var för dyr och som kunde levereras en specifik dag när vi är på plats - och som inte är för tung eftersom vi måste bära den eller ta den på kälke sista 100 m från passande leveransplats. Återstår att se om leveransen kommer lyckas!

Vad jag köpte till Black Friday-pris:

• Energidryck.
  • En massa balsam och hårinpackning (halva priset på dyra produkter, borde räcka en bra bit in på nästa år om inte hela!).
  • En ring från Thomas Sabo, som jag önskat mig i flera år och som hela tiden undantagits från rabattkoder/kampanjer - nu var den nedsatt med 30%.
  • Schabrak på SIHS (mässpris).

Listan blev lite längre, men listan på saker som jag lät bli att köpa är mycket längre. :D:angel::idea:

Liknande trådar

Utrustning Vi behöver en tråd här också! Vad hoppas ni fynda? Jag ska till SIHS och hoppas göra något fynd på mässa även om jag egentligen inte...
2 3
Svar
51
· Visningar
3 052
Senast: iNHALE
·
Juridik & Ekonomi Reklamen för black week/friday väller in. På mail, på sociala medier, på tv osv. Jag blir bara trött. Jag fattar om man passar på att...
2 3
Svar
53
· Visningar
3 579
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Jag började precis tänka på en sak när det gäller färger, specifikt black & tan den här gången... Det är en väldigt vanlig färg på...
2
Svar
33
· Visningar
2 814
Senast: Kakis
·
Kultur Någon mer som ska dit? Jag visste redan att Avantasia var klar och nu släppte de att Beast in black också kommer 🤯 Så nu blir det att...
Svar
7
· Visningar
739
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka