Black Friday

Skulle behöva en svart lite tjockare kofta. Har även kollat på ett par nya vinterskor och en Bob. Men tror tyvärr inte det sistnämnda kommer få någon speciell superdeal. Men drömma kan man. :D
Allt "behövs". Men fyller år snart +jul så tänker jag kanske kan få ihop lite sponsring där också annars.:angel:

Har du sett att Bob har ett erbjudande? Det är en variant med Analog skärm men jag vet inte riktigt vad det skulle innebära för skillnad för mig?
Eller är det nåt gammalt skrot dom haft i laget som dom försöker bli av med 😅

Blev lite prylar till vinterns skoterkörning som vi skrivit upp att vi behövde, julklapp till sambon, en julklapp till en kompis, ett halsband jag har spanat på, en massagepistol (magisk!) energidryck och lite hårprodukter jag ändå skulle ha.

Just ja! Behöver en grej till julklappslek med tjejkompisarna.. vore bra att beställa idag!

Tre julklappar (böcker), varav två hade nedsatt pris. Ny mobiltelefon till mig själv (har väntat in för att se om de skulle ha kampanj på modellen jag tänkt mig).

Brukar nyttja rabatter på köp/ medlemspris etc för hudvård och liknande som är mina favoriter och där jag ändå har koll på original priser om det är bra pris. Verkar ju dumt att köpa veckorna innan eller efter till fullt pris.

I övrigt försöker jag begränsa mina inköp ändå pga ekonomi, miljö och brist på förvaring.

Fick tag i kattmat på rea, det var väldigt bra. Beställer en 10kg säck i taget och den kostar vanligtvis en bit över 1000 kr, nu var det lite över 800

Kattmat, tillskott till hästarna, några grimmor, ett par välbehövliga skor och två mindre välbehövliga burkar hästgodis. Skönt när man kan köpa saker som ändå behövs men till rabatterat pris (och hästgodiset kommer gå åt tids nog det med, ska bara göra slut på det jag redan hade först)

Jag brukar köpa saker jag vill ha på denna rea. Nu har jag inget speciellt men behövde några sport BH så det har jag köpt.

Har du sett att Bob har ett erbjudande? Det är en variant med Analog skärm men jag vet inte riktigt vad det skulle innebära för skillnad för mig?
Eller är det nåt gammalt skrot dom haft i laget som dom försöker bli av med 😅
Det lät spännande. Har jag inte gjort. 🤔

Får jag kika på om det kan vara ett alternativ. Vet ju aldrig vad som kan hittat i gömmorna. :D

Liknande trådar

Utrustning Vi behöver en tråd här också! Vad hoppas ni fynda? Jag ska till SIHS och hoppas göra något fynd på mässa även om jag egentligen inte...
2 3
Svar
51
· Visningar
3 001
Senast: iNHALE
·
Juridik & Ekonomi Reklamen för black week/friday väller in. På mail, på sociala medier, på tv osv. Jag blir bara trött. Jag fattar om man passar på att...
2 3
Svar
53
· Visningar
3 576
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Jag började precis tänka på en sak när det gäller färger, specifikt black & tan den här gången... Det är en väldigt vanlig färg på...
2
Svar
33
· Visningar
2 809
Senast: Kakis
·
Kultur Någon mer som ska dit? Jag visste redan att Avantasia var klar och nu släppte de att Beast in black också kommer 🤯 Så nu blir det att...
Svar
7
· Visningar
739
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Födda -21
  • Ridskoleryttare