Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har haft min i nÀstan ett Är nu och Àr fortfarande supernöjd!Bob (diskmaskinen alltsÄ) har snart varit i tjÀnst en vecka och jag Àr hittills mycket nöjd.
Ja, vi fÄr köra 2-3 gÄnger per dag (en familj pÄ fyra, förÀldralediga sÄ nÄgon Àter hemma dagtid) och flingor Àts inte lÀngre ur de fina MuminskÄlarna (tar för stor plats), diskvattnet hamnar i en hink men ÀndÄ
Som mamma sÄ fint sÀger "handdiska Àr spilld kvinnokraft".
Nu Àr rean vÀl över men vilken steamer köpte du?Jag köpte en steamer och en handdammsugare pÄ Kjell & co. Jag Àr jÀttenöjd och glad över dem. Provade steamern idag, har aldrig haft nÄgon förut och den fungerade sÄ bra, sÄ köpte tvÄ till för att ge bort i julklapp.
Denna!Nu Àr rean vÀl över men vilken steamer köpte du?
Har du hunnit testa den Àn? Hur Àr den? LÀtt att anvÀnda? Tar den bort rynkorna enkelt?
Tack! Blev ett köp
Haha, jag med!Tack! Blev ett köp
Kul! Hoppas att du blir lika nöjd som jag blev. Var hemma hos förÀldrarna och julpyntade i helgen och mamma suckade över alla dukar som behövde strykas enligt henne. Snart kan hon bara ta fram sin steamerTack! Blev ett köp