Black Friday

1000010436.webp

TĂ€nkte kul visa vad som var i Fazers Black Friday Mystery Box 😁

Mycket bra lĂ„da! Turkisk peppar Chili och knapparna ser minst fram emot. Resten 😋

Bob (diskmaskinen alltsÄ) har snart varit i tjÀnst en vecka och jag Àr hittills mycket nöjd.
Ja, vi fÄr köra 2-3 gÄnger per dag (en familj pÄ fyra, förÀldralediga sÄ nÄgon Àter hemma dagtid) och flingor Àts inte lÀngre ur de fina MuminskÄlarna (tar för stor plats), diskvattnet hamnar i en hink men ÀndÄ :love:
Som mamma sÄ fint sÀger "handdiska Àr spilld kvinnokraft".

Bob (diskmaskinen alltsÄ) har snart varit i tjÀnst en vecka och jag Àr hittills mycket nöjd.
Ja, vi fÄr köra 2-3 gÄnger per dag (en familj pÄ fyra, förÀldralediga sÄ nÄgon Àter hemma dagtid) och flingor Àts inte lÀngre ur de fina MuminskÄlarna (tar för stor plats), diskvattnet hamnar i en hink men ÀndÄ :love:
Som mamma sÄ fint sÀger "handdiska Àr spilld kvinnokraft".
Jag har haft min i nĂ€stan ett Ă„r nu och Ă€r fortfarande supernöjd! đŸ‘ŒđŸ»

Jag köpte en steamer och en handdammsugare pÄ Kjell & co. Jag Àr jÀttenöjd och glad över dem. Provade steamern idag, har aldrig haft nÄgon förut och den fungerade sÄ bra, sÄ köpte tvÄ till för att ge bort i julklapp.
Nu Ă€r rean vĂ€l över men vilken steamer köpte du? â˜ș

Liknande trÄdar

Utrustning Vi behöver en trÄd hÀr ocksÄ! Vad hoppas ni fynda? Jag ska till SIHS och hoppas göra nÄgot fynd pÄ mÀssa Àven om jag egentligen inte...
2 3
Svar
51
· Visningar
3 001
Senast: iNHALE
·
Juridik & Ekonomi Reklamen för black week/friday vÀller in. PÄ mail, pÄ sociala medier, pÄ tv osv. Jag blir bara trött. Jag fattar om man passar pÄ att...
2 3
Svar
53
· Visningar
3 576
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Jag började precis tĂ€nka pĂ„ en sak nĂ€r det gĂ€ller fĂ€rger, specifikt black & tan den hĂ€r gĂ„ngen... Det Ă€r en vĂ€ldigt vanlig fĂ€rg pĂ„...
2
Svar
33
· Visningar
2 809
Senast: Kakis
·
Kultur NĂ„gon mer som ska dit? Jag visste redan att Avantasia var klar och nu slĂ€ppte de att Beast in black ocksĂ„ kommer đŸ€Ż SĂ„ nu blir det att...
Svar
7
· Visningar
739
Senast: Lyan
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar

Tillbaka