Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har haft min i nÀstan ett Är nu och Àr fortfarande supernöjd!Bob (diskmaskinen alltsÄ) har snart varit i tjÀnst en vecka och jag Àr hittills mycket nöjd.
Ja, vi fÄr köra 2-3 gÄnger per dag (en familj pÄ fyra, förÀldralediga sÄ nÄgon Àter hemma dagtid) och flingor Àts inte lÀngre ur de fina MuminskÄlarna (tar för stor plats), diskvattnet hamnar i en hink men ÀndÄ
Som mamma sÄ fint sÀger "handdiska Àr spilld kvinnokraft".
Nu Àr rean vÀl över men vilken steamer köpte du?Jag köpte en steamer och en handdammsugare pÄ Kjell & co. Jag Àr jÀttenöjd och glad över dem. Provade steamern idag, har aldrig haft nÄgon förut och den fungerade sÄ bra, sÄ köpte tvÄ till för att ge bort i julklapp.
Denna!Nu Àr rean vÀl över men vilken steamer köpte du?![]()
Har du hunnit testa den Àn? Hur Àr den? LÀtt att anvÀnda? Tar den bort rynkorna enkelt?
Tack! Blev ett köp
Haha, jag med!Tack! Blev ett köp![]()
Kul! Hoppas att du blir lika nöjd som jag blev. Var hemma hos förÀldrarna och julpyntade i helgen och mamma suckade över alla dukar som behövde strykas enligt henne. Snart kan hon bara ta fram sin steamerTack! Blev ett köp![]()