Black Friday

Jag hoppas på att gardinerna jag har tittat på kommer ha en ordentligt rea... Köpte samma modell gardiner i somras på rea men blev fel färg. Fick inte byta utan fick tillgodokort och då var rean slut :cautious:.

Brukar även köpa julklappar, om jag hittar något bra på rean.

Skulle behöva en ny skoteroverall och skoterskor. Kommer säkert köpa schampo och förbrukningsvaror om det dyker upp till bra pris. Julklapp till sambon?

Black Friday ar dagen efter Thanksgiving ... sista Fredagen i November. Numera kan jag tanka mig att handla ocksa om det ar nagot sarskilt jag vill ha, aven om jag vanligtvis vantar till cyber Monday, men att ga ut i butiker pa black Friday kommer aldrig att handa.:nailbiting:
Tack :) Usch, nej fy tusan! :nailbiting: Affärer en sådan dag är inte roliga!
Dottern ska ha en födelsedagspresent, kanske ska vänta med att beställa till den veckan kanske. Vet i och för sig inte om smycken blir billigare ändå. Annars är det väl inget jag behöver. En barngrind möjligen, till hundarna. Ska se om jag hittar en begagnad först...

Det som finns på min lista är

löparklocka
apple-tv
grästrimmer
grensåg

Skulle det dyka upp något bra erbjudande slår jag till men det är saker jag ändå ska köpa.

Har inte planerat något, tycker sällan det är så bra erbjudanden som reklamen får oss att tro. Förra året var det jag ville köpa antingen inte ens med på rean eller prissänkt typ 10%. Flera företag höjer också priset några veckor innan för att sedan kunna sänka det på black friday och skriva en större sänkning en var det egentligen är, så det är bra att ha lite koll på vad det man vill köpa faktiskt kostade för två månader sedan typ.

Ett par nya glasögon. Min syn ändras så fort med åldern... De har erbjudande halva priset för glasögon och gratis synundersökning, så det passar ju bra.

Har inget större shoppingbehov. Var i desperat behov av ett par skor och hittade rätt märke i lokal butik. Så jag köpte dem. Mindre butik som inte håller lager utan köper in det som är aktuellt.

Övriga pengar går åt till att täppa hålet på kreditkortet efter alla reparationer av bilen :)

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Reklamen för black week/friday väller in. På mail, på sociala medier, på tv osv. Jag blir bara trött. Jag fattar om man passar på att...
2 3
Svar
53
· Visningar
3 282
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Jag började precis tänka på en sak när det gäller färger, specifikt black & tan den här gången... Det är en väldigt vanlig färg på...
2
Svar
33
· Visningar
2 661
Senast: Kakis
·
Kultur Någon mer som ska dit? Jag visste redan att Avantasia var klar och nu släppte de att Beast in black också kommer 🤯 Så nu blir det att...
Svar
7
· Visningar
704
Senast: Lyan
·
Tjatter Jag kan inget om fotboll och ska köpa fotbollskort. Vilka ska man köpa? Vilka är de mest eftertraktade korten?
Svar
0
· Visningar
138

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka