Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Jag vaknade i morse med något som kan beskrivas som nackspärr i skulderbladet. Jag kan knappt vrida huvudet åt höger och heller inte...
Svar
8
· Visningar
4 588
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Är det någon som provat? Var har ni gjort det? Hur blev resultatet? Hur länge höll det i sig? Är det värt?
Svar
0
· Visningar
291
Senast: Wysiwyg
·
  • Låst
Kropp & Själ Jag har antagligen en infektion eller inflammation i munnen orsakad av en visdomstand, haft feber och smärta samt svullnad i munnen i...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
16 103
Senast: mandalaki
·
Kropp & Själ Fick ont i halsen i torsdags och låg sen med 40 graders feber till på fredag då jag uppsökte VC. Dom tog snabbtest som visade positivt...
2
Svar
21
· Visningar
3 249
Senast: kryddelydd
·
Kropp & Själ Jag är lång. Min sambo är lite kortare. Vi umgås ofta med hans familj, alla är kortare än honom. Jag sticker alltid upp! Känner mig...
2
Svar
28
· Visningar
2 646
Senast: prallan
·
Kropp & Själ Inspiererad av @Ceta bokbingo så tänkte jag starta ett hälsobingo. Sommaren är ju en underbar tid och som gjord för utomhusaktiviteter...
Svar
7
· Visningar
1 309
Senast: majola
·
R
Kropp & Själ Nästan alltid när jag är ledig och åker bort någonstans så golvas jag av en fruktansvärd trötthet, nu senast midsommarhelgen som jag...
2
Svar
27
· Visningar
2 696
Senast: Hyacinth
·
Kropp & Själ Någon här som tar det? Jag började för några dagar sedan och första dagen var helt ok men både idag och igår var hemska. Vad fick ni...
2
Svar
25
· Visningar
7 298
Senast: Hazel
·
Kropp & Själ Nu är jag lite rädd. Gjorde ett stresstest på sambons mobil, en träningsapp. Fick hög stress på 97%. Gjorde ett annat test och fick...
2
Svar
32
· Visningar
3 635
Senast: et_flickan
·
Kropp & Själ Jag har en fråga hur jag ska bete mig mot just gällande hennes förhållande till hennes kropp och på bästa sätt stötta min allra bästa...
2
Svar
22
· Visningar
3 339
Senast: Qelina
·
Kropp & Själ Finns det någon här som har en sk daith-piercing? Tycker ni det fungerar? Har problem med huvudvärk i perioder och funderar på att...
Svar
13
· Visningar
3 469
Senast: Tilly_85
·
Kropp & Själ Någon som vet? Den här vingar och har möjligen bitit mig och sugit blod. Eller så hade den mycket eget blod
Svar
10
· Visningar
1 123
Senast: Takire
·
Kropp & Själ Vad använder ni? Jag är ute mycket och bränner mig lätt, framför allt i hårbotten och trots mycket letande (och testande av diverse...
Svar
18
· Visningar
2 173
Senast: Hoarfrost
·
Kropp & Själ Det här tar emot att erkänna och jag känner mig misslyckad som slarvar med maten. I grund och botten har jag inga ätstörningar är bara...
8 9 10
Svar
189
· Visningar
13 691
Kropp & Själ Har fler mornar vaknat nu med en tumme som liksom inte glider över i leden, utan istället knäpper den över. Ungefär som skåpdörrar när...
Svar
4
· Visningar
946
Kropp & Själ Onsdagen den 17e ska jag och min lilla mami till Falun över dagen och jag undrar vad ni kan rekommendera för lunchställen? Jag är...
Svar
10
· Visningar
952
Kropp & Själ Fungerar det verkligen? För miljöns skull är det ju fantastiskt att slippa plastförpackningar och slippa släpa hem vatten men jag känner...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
5 107
Senast: Badger
·
Kropp & Själ Nu vill jag ha era bästa tips på myggmedel. Det är ingen skillnad fastän det nästan luktar skunk, bara det fungerar. Jag bor i finland...
Svar
18
· Visningar
2 414
Senast: _Taggis_
·
Kropp & Själ Jag har en svullnad på utsidan på fotknölen på ena foten. Jag har inte ont och märkte inget förrän jag tog av mig skon som jag haft på...
Svar
3
· Visningar
650
Senast: Kakis
·
Kropp & Själ Nu får jag stoppa i mig antibiotika, Amoxicillin, och se glad ut, men har märkt av ett gräsligt illamående som tagit form i min kropp...
Svar
8
· Visningar
1 230
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Kattraser bomba mig med info
  • Målbilder för trubbnosar.