En gång i veckan här, max...och hur många tvättar håret två gånger i veckan? Det låter väldigt sällan.
Nu var det nog två veckor sedan.
Använder inte schampo de andra gångerna.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En gång i veckan här, max...och hur många tvättar håret två gånger i veckan? Det låter väldigt sällan.
Plåtburk, den är torr mellan gångerna. Hemma ligger den i plåtburk utan lock. Antar att den inte är lufttät.Får jag fråga er som använder tvål/fast schampo hur man löser det praktiskt när ni inte är hemma.
Vill gärna testa aleppotvål i håret, men då jag tvättar det är jag ofta inte hemma och ska sedan ha sakerna liggande i väska eller bil ända till kvällen. Tänker att den måste ligga i något som är tätt för att inte kladda ner, men å andra sidan måste den få torka vilket inte går i en tät ask. Så jag blir tvungen att hålla mig till flaskor då.
Eller finns det något smart knep som jag missat?
Tja det finns väl en anledning till att det inte har slagit igenom så enormt ännu? I vanliga butiker (livsmedel) finns det ju inte ännu?Varför skulle det inte fungera förresten?
Tja det finns väl en anledning till att det inte har slagit igenom så enormt ännu? I vanliga butiker (livsmedel) finns det ju inte ännu?