Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Kropp & Själ
Såå... Idag hade jag medarbetarsamtal (typ utvecklingssamtal) med chefen. Det var på det stora hela jäkligt bra, men åter igen blev jag...
Kropp & Själ
Efter att ha börjat fundera på denna artikel (även om den är nått år gammal) Är det andra dyslektiker än jag som blundar med ett öga när...
Kropp & Själ
Hur ska man få i övrigt schyssta trevliga män att förstå att det är mansplaina de gör? Utan att då behöva få en mansplaining :crazy: Det...
Kropp & Själ
Varenda jäkla dag har jag ångest
Läkaren vet inte om hjärtklappningen beror på mina mysko sköldkörtelvärden eller nåt annat.
Orkar inte...
Kropp & Själ
Kan man förbättra sitt minne när man har dåligt minne? Jag vet ju att jag har dåligt minne av flera orsaker- epilepsi, mediciner mot det...
Kropp & Själ
Ni vet väl vad det är för dag imorgon? Jag hoppas alla har handdukarna och syrénerna redo :up:
Taggar givetvis @Migo så jag inte får en...
Ekonomi & Juridik Ja jag förstår säljarna också, jag själv skulle nog tagit tillbaka men alla väljer själva. Jag hoppas bara att vi hittar en lösning nu...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.