Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Såå... Idag hade jag medarbetarsamtal (typ utvecklingssamtal) med chefen. Det var på det stora hela jäkligt bra, men åter igen blev jag...
Svar
16
· Visningar
2 124
Senast: Red_Chili
·
Kropp & Själ Efter att ha börjat fundera på denna artikel (även om den är nått år gammal) Är det andra dyslektiker än jag som blundar med ett öga när...
Svar
3
· Visningar
374
Senast: Miks
·
Kropp & Själ Hur ska man få i övrigt schyssta trevliga män att förstå att det är mansplaina de gör? Utan att då behöva få en mansplaining :crazy: Det...
20 21 22
Svar
423
· Visningar
30 174
Kropp & Själ Har sen tonåren haft värkande fingrar, kommer och går, värst på vintern. För några veckor sedan påbörjades utredning för att se om det...
Svar
6
· Visningar
2 204
Senast: vilse
·
Kropp & Själ (Nytt nick, gammal användare.) För att hålla det här inlägget från att bli en hel roman håller jag mig kort och skalar bort en del hel...
Svar
0
· Visningar
789
Senast: Mandarinen
·
Kropp & Själ Vilka maträtter är era favoriter att göra matlådor av? Jag kan inte komma på vad för mat jag ska laga.
2
Svar
28
· Visningar
1 603
Senast: Araminta
·
Kropp & Själ Jag har kört BM i många år men aldrig lyckats lära mig avkoda innehållsförteckningarna. Någon som vet om detta är BM-okej? Aqua, Decyl...
Svar
14
· Visningar
846
Senast: Dimmoln
·
Kropp & Själ Varenda jäkla dag har jag ångest Läkaren vet inte om hjärtklappningen beror på mina mysko sköldkörtelvärden eller nåt annat. Orkar inte...
2
Svar
21
· Visningar
1 846
Senast: Magiana
·
Kropp & Själ Jag har gått från att vara född blondin, haft alla tänkbara färger i håret under många år till att senaste året transformerat mig från...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
7 512
Senast: honung
·
Kropp & Själ Fjärde dagen med molvärk i magen av varierande grad. Är kollad av läkare och har lämnat prover, remiss är skickad för ultraljud då...
Svar
3
· Visningar
1 117
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Kan man förbättra sitt minne när man har dåligt minne? Jag vet ju att jag har dåligt minne av flera orsaker- epilepsi, mediciner mot det...
Svar
8
· Visningar
926
Senast: Enya
·
Kropp & Själ I dag är det en tung dag tankar på min pappas bortgång och det närmas årsdagen för honom midsommar är en jobbig tid börjar redan känna...
Svar
2
· Visningar
473
Senast: annie_cool
·
Kropp & Själ Det slutgiltiga ålderstecknet - jag har fått ARTROS (enligt sjukgymnasten). :arghh: Dessutom i höften och jag har alltid tänkt att...
6 7 8
Svar
156
· Visningar
9 541
Senast: mandalaki
·
Kropp & Själ Det är mycket prat om respekt i hålla tiden tråden? Men det dyker även upp i andra sammanhang. Vad tycker du respekt betyder och vad...
Svar
13
· Visningar
1 337
Senast: Seabaz
·
Kropp & Själ Gaaah jag blir galen! Har knappt sovit i natt för att det liksom "ilar" i ryggen hela tiden. Skitsvårt att beskriva känslan, det gör...
Svar
18
· Visningar
7 048
Kropp & Själ Jag har en återkommande dröm om att jag skaffat ett nytt boende, hus eller lägenhet, och när jag väl kommer dit så är det mycket...
2
Svar
30
· Visningar
4 356
Senast: julgrisen
·
Kropp & Själ Hej vet inte hur jag ska skriva men behöver all stöd och hjälp jag kan få just nu det är så här att hon som jag hjälper mår mycket...
Svar
5
· Visningar
979
Senast: annie_cool
·
Kropp & Själ Ni vet väl vad det är för dag imorgon? Jag hoppas alla har handdukarna och syrénerna redo :up: Taggar givetvis @Migo så jag inte får en...
Svar
9
· Visningar
898
Senast: Tranan
·
Kropp & Själ Finns det gyn-mottagning på närakuten (alltså vårdcentral som är öppen kvällar och helger, det är INTE riktiga akuten) eller måste man...
Svar
1
· Visningar
554
Senast: Niyama
·
Kropp & Själ Vad har ni för knep för att slippa få fästingar på er? Jag nojar p g a alla sjukdomar man kan få av dem. Fästingar ääääälskar mig :meh...
Svar
5
· Visningar
694
Senast: Tass
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama